Tre Receptionister På Heltid Till Management Consulting Bolag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning tre receptionister som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett stort, professionellt företag och brinner för att ge kunder och medarbetare det där lilla extra så är detta chansen för dig! Med omgående start och tills vidare söker vi dig som vill arbeta heltid som receptionist. Som receptionist kommer du arbeta i team om tre där ni kommer dela på arbetsuppgifterna som innefattar reception, internservice och Backoffice. Du kommer arbeta i fräscha, pampiga lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider.

Publiceringsdatum
2018-06-13

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

Ta emot och välkomna besökare/kunder på ett professionellt sätt

Svara på inkommande samtal och koppla via ett växelsystem

Hantera enklare administration såsom mejl, fakturering och dylikt

Ha hand om posthantering

Se till att det är snyggt i deras lokaler och mötesrum

Hantera beställningar

Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett modernt, professionellt företag och ser detta som en långsiktig tjänst.

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet från servicebranschen

Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Kunskap i Officepaketet

Har social kompetens

Det är meriterande om du:

Arbetat i reception tidigare

Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Bäckman sandra.backman@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4201856

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: