Tre Receptionister På Heltid Till Management Consulting Bolag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning tre receptionister som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett stort, professionellt företag och brinner för att ge kunder och medarbetare det där lilla extra så är detta chansen för dig! Med omgående start och tills vidare söker vi dig som vill arbeta heltid som receptionist. Som receptionist kommer du arbeta i team om tre där ni kommer dela på arbetsuppgifterna som innefattar reception, internservice och Backoffice. Du kommer arbeta i fräscha, pampiga lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider.
Publiceringsdatum2018-06-13Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
Ta emot och välkomna besökare/kunder på ett professionellt sätt
Svara på inkommande samtal och koppla via ett växelsystem
Hantera enklare administration såsom mejl, fakturering och dylikt
Ha hand om posthantering
Se till att det är snyggt i deras lokaler och mötesrum
Hantera beställningar
Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett modernt, professionellt företag och ser detta som en långsiktig tjänst.
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet från servicebranschen
Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Kunskap i Officepaketet
Har social kompetens
Det är meriterande om du:
Arbetat i reception tidigare
Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Bäckman
sandra.backman@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4201856
Observera att sista ansökningsdag har passerat.