Transportadministratör till Fristads Express

Framtiden AB / Administratörsjobb / Ulricehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ulricehamn, Borås, Mullsjö, Tranemo, Svenljunga eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Ulricehamn, Borås, Mullsjö, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Är du en strukturerad och serviceinriktad person som vill jobba med administrativa uppgifter? I så fall är detta tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som transportledar-assistent kommer du att arbeta administration och ekonomirelaterade frågor som rör transportledning. Du kommer bland annat att arbeta med följesedelhantering, orderhantering, samtal och mail med kunder samt stötta upp transportledarna och vara behjälplig vid olika ärenden.

Du kommer att arbeta i ett team ihop med 6 kollegor och kontoret är beläget i Fristad.Tjänsten är ett vikariat på 12 månader med möjlighet till förlängning.


Om företaget
Fristads Express är ett modernt och engagerat företag med kundfokus som erbjuder tjänster inom entreprenad, återvinning anläggningsmaterial och transport. Med hjälp av ett brett utbud av lastbilar och maskiner är målet att alltid vara det självklara valet när det gäller transport och maskintjänster. Fristads Express är idag runt 60st anställda, blandat med transportledare, ekonomi, produktionsansvarig, chaufförer, maskinister och verkstadspersonal.

Din profil

Skallkrav:
• Svenska i tal och skrift
• Datavana
• B-körkort

Meriterande krav:
• Engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Tidigare erfarenhet av transportledare

Personliga egenskaper:
Vi söker dig som är flexibel, noggrann och känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Vi ser att du är serviceinriktad och samarbetsvillig samt förstår värdet av kollegor och teamwork. Som person är du lösningsorienterad, strukturerad och har hög social kompetens.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Start: Omgående, eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, dagtid. Föräldrarvikariat 12 månader med eventuell möjlighet till förlängning
Placering: Fristad
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpnade och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-12-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-20
Ange följande referens när du ansöker: 18639
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kia Helmer kia@framtiden.com 0723 015510

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1D

Jobbnummer
4525204

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: