Trainer till Telenor på Webhelp Nordic i Umeå!
Webhelp Nordic / Lärarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lärarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Ospecificerad arbetsort Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Du kommer även att träffa många kunder och kollegor. Under tiden lovar vi att du kommer ha roligt, bli utmanad och få uppskattning - detta är vårt arbetsgivarlöfte till dig!
Värdeorden Integrity, Commitment, Unity, Recognition, WOW beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver även hur vi arbetar.
Som Trainer hos Webhelp Nordic får du en betydelsefull roll. Du är personen som introducerar, tränar och kontinuerligt utvecklar våra medarbetare. Tillsammans står vi för att skapa en engagerande och välkomnande miljö för nya kollegor som är under inlärning.
Trivs du med att utveckla och motivera andra och ge dem den bästa chansen att lyckas med att nå sina mål? Då är du rätt person för oss!
Vi arbetar med att ge kunderna bästa möjliga service via telefon, mejl och sociala medier och behöver hela tiden utveckla oss själva. Vi jobbar aktivt med målsättningar inom verksamheten för att få allt att gå runt och det är därför viktigt att få god förståelse för varför vi har dessa mål och hur vi arbetar med dem.
En vanlig arbetsdag för en Trainer:
- Undervisa i grupp och enskilt
- Bygga och skapa en undervisningsmiljö som är engagerande och positiv
- Coacha våra härliga medarbetare
- Utveckla och uppdatera utbildningsprocessen
Du rapporterar till Training Manager, som också är din vägledare för att hjälpa dig själv att fortsätta utvecklas.
Du ingår i vårt Training Team.
Du har:
o Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A och engelska
o Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga
o Kunskap om och gärna erfarenhet av kundbearbetning/försäljning
Du är:
o Utåtriktad, entusiastisk och driven
o Lättlärd till nya arbetssätt
o Kan förmedla budskap individuellt
o Organiserad, självständig och strävar ständigt efter att nå dina personliga och våra gemensamma mål.
Ytterligen meriterande är om du har:
- COPC kännedom (läs mer om den internationella kvalitetsstandarden COPC här:
www.copc.com) - Erfarenhet av att coacha inom försäljning
- Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
- Vana vid Excel och goda kunskaper i MS Office.
Om Webhelp Nordic:
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundservice, kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Umeå, Norrköping, Östersund och Piteå. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.
I Sverige samarbetar vi bland annat med Telenor, Viasat, Nespresso, HBO Nordic och Electrolux.
Om jobbet
Region
Norrköping
Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårds- och massagebidrag
Arbetstid / Varaktighet
Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: alla dagar i veckan 08:00-22:00
Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning
Tillsättning sker enligt överenskommelse
Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-19Ersättning100%
100%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennie Olsson
jennie.olsson@nordic.webhelp.com +46 8 5010 4000
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Ospecifierad
90352 Umeå
KontorsadressOspecifierad
Jobbnummer 4029918
Observera att sista ansökningsdag har passerat.