Trainer till Telenor på Webhelp Nordic i Norrköping

Webhelp Nordic / Lärarjobb / Norrköping
2018-03-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Trainer till Telenor på Webhelp Nordic i Norrköping" (publicerad 2018-04-03) ⬅️


Visa alla lärarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Norrköping, Linköping, Ödeshög, Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Vid varje arbetsplats där nya rekryteringar sker så behövs kunskap att tilldelas till våra nya kollegor för att klara av sitt nya jobb. Vid varje arbetsplats behövs det kvalitetssäkringar och utveckling för att hela tiden kunna effektivisera och optimera arbetssättet för att vara i framkant på marknaden.

Får du människor omkring dig att förstå nya saker du lär dig, har du enkelt för dig att lära dig nya saker och se nya lösningar?

Känner du igen dig än så länge och det känns rätt? Vi på Webhelp Nordic och vårt uppdrag för Telenor behöver då dig. Vi arbetar med att ge kunderna bästa möjliga service via telefon, mejl och sociala medier och behöver hela tiden utveckla oss själva för att vara bäst på marknaden.

Som Trainer hos Webhelp Nordic arbetar du i en betydelsefull roll där du är personen som som introducerar, tränar och kontinuerligt utvecklar våra anställda ur kunskaps-och kvalitetsperspektiv. Vi står för att skapa en engagerande och välkomnande miljö för våra nya kollegor som är under inlärning.

Vi jobbar aktivt med målsättningar inom verksamheten för att få allt att gå runt och det är därför viktigt att få god förståelse för varför vi har målen och hur vi arbetar kring dem och på så sätt skapa rätt förutsättningar för våra förväntningar.

Trivs du med att utveckla och motivera andra och ge dem den bästa chans att lyckas med att nå sina mål så är du helt rätt.

Du kommer rapporterar till uppdragets Training Manager som också är din vägledare och din ledare för att hjälpa dig själv att fortsätta utvecklas.

För att sammanfatta allting lite mer formellt.

Arbetsuppgifter:
-Undervisa i utbildningssalar och i verksamheten
-Skapa en undervisningsmiljö som är engagerande och positiv
-Coacha våra medarbetare till att nå sina mål
-Utveckla och uppdatera utbildningsprocessen

Din Profil:
-Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A och engelska A
-Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga
-Kunskap och gärna erfarenhet av kundbearbetning/försäljning
-Du är utåtriktad
-Du är entusiastisk och driven
-Du har ett coachande förhållningssätt och lättlärd till nya arbetssätt och är bekväm med att ge konstruktiv kritik, och kan förmedla budskap individuellt så att det passar just den kollega du coachar.
-Du är organiserad, självständig och strävar ständigt efter att nå dina personliga och våra gemensamma mål.

Meriterande är:
-COPC kännedom (läs mer om den internationella kvalitetsstandarden COPC här: www.copc.com)
-Erfarenhet av att coacha inom försäljning
-Minimum ett års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
-Vana vid Excel
-Goda kunskaper i MS Office.

Om Webhelp Nordic:
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Umeå, Norrköping och Östersund och Piteå. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

I Sverige samarbetar vi bland annat med Telenor, Viasat, Nespresso, HBO Nordic och Electrolux.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Webhelps Värdeord
Värdeorden Integrity, Commitment, Unity, Recognition, WOW beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver även hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om jobbet
Region
Norrköping

Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårds- och massagebidrag

Arbetstid / Varaktighet
Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: alla dagar i veckan 08:00-22:00
Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning
Tillsättning sker enligt överenskommelse

Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-19

Ersättning
100%
100%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennie Olsson jennie.olsson@nordic.webhelp.com +46 8 5010 4000

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
S:t Persg. 19 NORRKÖPING
60233 Solna

Kontorsadress
S:t Persg. 19 NORRKÖPING

Jobbnummer
4030511

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: