Trainee
Personalkompetens AB / Redovisningsekonomjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalkompetens AB i Helsingborg,
Lomma,
Lund,
Malmö,
Svedala eller i
hela Sverige Personalkompetens AB är ett svenskt partnerägt rekryteringsföretag, verksamt i Öresundsregionen med kontor i Malmö. Med kundens behov i fokus är vi det lilla personliga rekryteringsföretaget som med stort engagemang arbetar med rekrytering och konsultverksamhet inom våra affärsområden: Ekonomi/Administration, Sälj/Marknad och Chef/Ledare. Vi kombinerar professionell service med professionella kandidater. För att leva upp till vårt namn fokuserar vi ständigt på att vara marknadens mest flexibla rekryteringsföretag, som snabbt förutser och anpassar sig efter arbetsmarknadens nya trender. Vår vision är att bli det naturliga förstahandsvalet i branschen av både kandidater/konsulter såsom kunder/uppdragsgivare i hela Öresundsregionen. Personalkompetens AB är ett auktoriserat bemanningsföretag. Auktorisationen är en garanti för kunderna att den leverantör de anlitar är seriös och följer lagar och regler. Auktorisationen utfärdas av Almega Bemanningsföretagen. Läs gärna mer på
www.personalkompetensab.seFör kunds räkning söker vi en person som är beredd att satsa fullt ut och ge järnet i en tuff roll som TRAINEE med placering i Helsingborg.
Vi söker omgående en person som är i början av sin karriär och som med full drivkraft och engagemang vill vara med om att lära känna och utveckla vår framgångsrika kund som befinner sig i en expansiv fas i en växande bransch.
I rollen som trainee ansvarar du för:
Att lära dig kundens marknad för att kunna kommunicera rätt mot målgrupper
Att motivera, leda, utveckla, bistå och analysera en proaktiv verksamhet affärsmässigt framåt
Att analysera, researcha, rapportera samt leda div. uppföljningar
Att projektleda några av bolagets prioriterade områden
Avlasta samt agera bollplank till bolagets VD
För att lyckas med denna utmaning har du:
Civilekonomutbildning eller motsvarande
Minst 2-3 års relevant arbetslivserfarenhet
Förmågan att ligga steget före andra i både tanke och handling
Hög flexibilitetet och du trivs med snabba förändringar i en vardag som går i ett högt tempo
Flytande kunskaper i det engelska språket
Som person trivs du att arbeta självständigt samtidigt som du är en lagspelare som tar action. Du är prestigelös, lyhörd, utåtriktad, noggrann, strukturerad, driven, besitter hög social kompetens samt att du är analytisk i ditt sätt att tänka.
Passar ovanstående in på dig kan du vara vår kunds blivande chef!
Ytterligare information och ansökan
För ytterligare information omkring tjänsten kontaktar du Personalkompetens AB och rekryteringskonsult Ewa-Marie Brandin på tel: 0761–685818. Din ansökan bestående av CV och personligt brev mailar du omgående, då intervjuer sker löpande, dock senast den 5/3 2010, till:
ewa-marie.brandin@personalkompetensab.seVarmt välkommen med Din ansökan!
Publiceringsdatum2010-02-04Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-03
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ewa-marie.brandin@personalkompetensab.seKontaktEwa-Marie Brandin, 0761-685818,
ewa-marie.brandin@personalkompetensab.seFöretagPERSONALKOMPETENS AB
AdressPERSONALKOMPETENS AB
FLYGLEDAREGATAN 5
21239 MALMÖ
KontorsadressFLYGLEDAREGATAN 5
MALMÖ
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0761-685818
Jobbnummer 579954
Observera att sista ansökningsdag har passerat.