Tradera söker nu en Executive Assistant/Office Assistant
Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ditt uppdrag
Som Executive Assistant/Office Assistant på Tradera kommer du att stötta och avlasta företagets VD samt övrig ledningsgrupp. Utöver dessa uppgifter ansvarar du för allmänna ytor på kontoret och du utgår från receptionen. Vi söker dig som vill fortsätta att utvecklas i en assistentroll där du får möjlighet att ge bästa tänkbara service och arbeta högt som lågt.
Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen som Executive Assistant:
• Kalender- och mailhantering
• Supporta ledningsgruppen
• Rese- och hotellbokningar
• Reseräkningar
• Fakturahantering
• Utläggshantering
• Planera och koordinera events
• Övrig administration
Exempel på uppgifter som ingår i rollen som Office Assistant:
Ta emot besökPosthanteringFörbereda och ställa i ordning lokaler inför mötenBeställa luncherAnsvara för kontorets allmänna ytor och att det ser prydligt ut
Din bakgrund
För rollen som Executive Assistant/Office Assistant söker vi dig med erfarenhet från en liknande roll där du tidigare har arbetat med service. Det är meriterande om du exempelvis arbetat inom reception eller hotell sedan tidigare. Du är en van användare av Officepaket och känner dig trygg med att stötta ledningsgruppen med diverse administrativa uppgifter. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska och din förmåga att formulera dig i skrift är mycket god.
För att vara framgångsrik i rollen klarar du av att hantera varierande arbetsuppgifter med en prestigelös och flexibel inställning. Du arbetar framgångsrikt på ett ytterst strukturerat och noggrant sätt samt har ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har hög integritet och är en förtroendeingivande person. Vidare tar du egna initiativ och känner ett stort engagemang kring företagets verksamhet och miljö där du hjälper till med såväl stort som smått.
Om Tradera
Tradera is one of Sweden's largest online marketplaces with more than 2 million product listings every day, ranging from fashion and interior design to tech and collectibles. One of five Swedes have a Tradera account and we have around 4.5 million weekly visits and over 100 bids per seconds during peak traffic.
At Tradera you'll be working together with a group of talented people who love what we do. For us, it's important that you enjoy coming to work every day, and therefore we try to create a relaxed and none prestige environment for everyone. We also regularly organize workout sessions at the gym, yoga classes, after works and other fun for us to get to know each other better.
Our vision is to drive the transition to sustainable shopping. We are continuously developing our product and the technical platform is the enabler for this. As an organization, we have an ethos to challenge all aspects of the product lifecycle, progressively learning from our users and data driven development.
När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.
Wise Professionals är specialister på hållbar rekrytering och attraktion som arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, office manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.
Nyfiken på att veta mer?
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Therese Galvez (
therese.galvez@thepace.se) och affärsområdeschef Marie Bodén (
marie.boden@thepace.se). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken - modig - proffsig.
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Behovsanställning
Publiceringsdatum2019-11-14ErsättningMånadslön - Fast plus rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWise Professionals AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "thepace18941".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wise Professionals AB (org.nr 556761-2865)
Arbetsplats The Pace
Jobbnummer 4956981
Observera att sista ansökningsdag har passerat.