TradeDoubler söker en Ekonomiassistent

We select Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos We select Sweden AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

TradeDoubler söker Ekonomiassistent leverantörsreskontra
TradeDoubler verkar på den dynamiska och snabbt växande marknaden för internetmarknadsföring i Europa, där de största annonsörerna återfinns inom konsumentinriktade branscher som resor, finans och detaljhandel. TradeDoublers kärnverksamhet är att förmedla annonser från annonsörer och mediabyråer till publishers som driver webbplatser.
Den ökade användningen av internet och e-handelns tillväxt har skapat en betydande marknad för tjänster och produkter relaterade till marknadsföring och försäljning på internet. Internet konkurrerar om annonsörernas budgetar med traditionella medier som tidningar, tidskrifter och TV. I allt fler länder och målgrupper har internetmarknadsföring idag större räckvid än TV-reklam.
TradeDoubler bedriver verksamhet i 18 länder och når omkring 75 procent av Europas e-handelskonsumenter, har ca 550 anställda, varav 105 finns på huvudkontoret i Sverige.
Vi söker nu en Ekonomiassistent till leverantörsreskontran vid vårt Shared Service Center på huvudkontoret i centrala Stockholm.
Vill du bli en av oss?
www.tradedoubler.se

Publiceringsdatum
2011-04-30

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos oss kommer du att ha ansvar över leverantörsreskontran för några av koncernens dotterbolag. I arbetet ingår bl.a. registrering och betalning av svenska och utländska leverantörsfakturor, attestkontroll samt registrering och betalning av reseräkningar.
I arbetet ingår även att vara behjälplig med bokföring och avstämningar vid bokslut.

Erfarenheter
Vi söker dig som tidigare har arbetat som ekonomiassistent och då främst inom leverantörsreskontran.
För rollen krävs att du talar och skriver både engelska och svenska flytande. Övriga språkkunskaper är meriterande, liksom erfarenhet av arbete i ekonomisystemet IFS. Du bör vidare ha goda kunskaper inom Officepaketet, särskilt Excel.
Dina personliga egenskaper:
Som person är du flexibel, serviceinriktad och arbetar effektivt och strukturerat, samt vågar ta kontakt och egna initiativ. Ansvarskänsla, noggrannhet och snabbhet är också mycket viktiga egenskaper i rollen. Du drivs av att arbeta i grupp mot gemensamma mål.
Stämmer ovanstående in på dig ? tveka inte att skicka in ditt CV och ett personligt brev redan idag till rickard.rydstrom@weselect.se .
Sista ansökningsdag är 2011-05-13 men urvalet sker löpande.
Har du frågor kring oss eller tjänsten är du välkommen
att kontakta rekryteringskonsult Rickard Rydström på 0727-26 26 03
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: rickard.rydstrom@weselect.se

Företag
WE SELECT SWEDEN AB

Adress
WE SELECT SWEDEN AB
BIRGER JARLSGATAN 53
11145 STOCKHOLM

Kontorsadress
BIRGER JARLSGATAN 53
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0727-262603

Jobbnummer
918372

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från We select Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos We select Sweden AB: