Toyota söker en administratör till sin rentalavdelning

Skill / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skill i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Nu finns möjligheten att arbeta i ett företag som strävar efter ständig utveckling! Toyota Material Handling utvecklar truckar och materialhanteringslösningar i världsklass och är i dagsläget världsledande inom området. I branschen är Toyota en uppstickare då de arbetar med automatiserade lösningar, uppkopplade truckar och nya produktmarknader. Just nu eftersöks en administratör som vill bli en del av det framgångsrika gänget samt fortsätta resan framåt!

Om företaget
Huvudkontoret för Toyota Material Handling ligger i Mjölby och där finns produktutveckling, marknad och säljstöd bland annat. Dessutom ligger en stor del av produktionen där. I den här tjänsten tillhör man Truckhuset som är säljbolagets logistikcentrum. Här finns Nordens största utbud av begagnade truckar. Här finns tjänster som säljare, innesäljare, och verkstadstekniker mm. Mjölby ligger cirka 25 minuter utanför Linköping.

Dina arbetsuppgifter
Dina uppgifter kommer innebära att hantera avtal, finansiering och månatliga rutiner så som fakturering, indexering och ränteuppdatering. I din roll gäller det att vara uppmärksam på förändringar i avtal och att föra en kalkyl över dessa. Du ska tolka regelverk och kunna fatta beslut utifrån den aktuella situationen. Vidare kommer du även vara ett stöd till säljare, serviceledare och servicetekniker i frågor gällande avtal.

Din profil
Vi söker dig som trivs att arbeta i team och gärna hjälper kollegor för att komma fram till en lösning. Du har en god förmåga att bemöta och samarbeta med olika typer av människor, såväl internt som externt. Arbetet ställer krav på att du är kundorienterad och flexibel. Vi tror även att du är skicklig på att hantera parallella arbetsuppgifter och har en färdighet i att prioritera. I och med att arbetet innebär ansvar är du inte rädd att fatta egna beslut. För att trivas i rollen bör du vara utåtriktad, har god servicekänsla samt bidra till en positiv stämning på arbetsplatsen.

• Du har minst gymnasial utbildning.
• Du har goda datakunskaper, erfarenhet av Excel är ett krav.
• Du har förmåga att snabbt växla mellan, eller arbeta synkroniserat i, olika datasystem.
• Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.


Ansökningsförfarande
Urvalsprocessen och tillsättning sker löpande så tveka inte utan skicka in din ansökan idag. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Josefin Svensson på josefin.svensson@skill.se

Lycka till med din ansökan!


Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering och Bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-09-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-07
Ange följande referens när du ansöker: 3479
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Svensson josefin.svensson@skill.se

Företag
Skill

Adress
Skill
Gelbgjutaregatan 2
58254 Linköping

Kontorsadress
Gelbgjutaregatan 2

Jobbnummer
4337611

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skill

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skill: