Torghandel med Frukt och Blommor
Mölnlycke Frukt och Blommor AB / Försäljarjobb / Härryda
2021-09-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Torghandel med Frukt och Blommor" (publicerad 2022-01-06) ⬅️
Visa alla försäljarjobb i Härryda,
Lerum,
Partille,
Bollebygd,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mölnlycke Frukt och Blommor AB i Härryda Vi söker en driven och disciplinerad arbetare till vår torghandel mitt i Mölnlycke centrum där personen får sköta både blommor och även se till så att frukten ser bra ut. Det gäller att man kan ta eget ansvar och kan följa processens struktur i arbetet.
Jobbet börjar kl 7:00 på morgonen med att dra ut vagnar från en närliggande lokal för att placera ut på torget och sedan rensa frukten och grönsakerna för att sedan packa upp nya leveransen.
När det mesta är uppackat och klart på torget sorterar man kartonger i lokalen samt städar, moppar och sorterar skräp, så allt ser bra ut inför stängning.
Arbetet är lättsamt om man är självgående och vi är flexibla i hur man utför arbetet - det viktiga är att resultaten uppnås varje dag.
Vanligtvis slutar du kl 13:00, jobbet passar som ett deltidsarbete. Vill man arbeta extra går det bra när behovet finns.
Vid ytterligare intresse/frågor går det att kontakta oss på
molnlyckeab@gmail.comHoppas vi hörs inom kort!
Varma hälsningar,
Mölnlycke Frukt&Blommor
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Publiceringsdatum2021-09-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-07
AdressMölnlycke Frukt och Blommor AB
Hönekullavägen 11
43544 Mölnlycke
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Mölnlycke Frukt och Blommor AB (org.nr 559229-5827)
Hönekullavägen 11 (
visa karta)
435 44 MÖLNLYCKE
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
molnlyckeab@gmail.com Arbetsplats Mölnlycke Frukt & Blommor AB
Jobbnummer 5953802
Observera att sista ansökningsdag har passerat.