Tolk / Orderhanterare
Aladdins Uthyrning Aktiebolag / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aladdins Uthyrning Aktiebolag i Stockholm Den sökande måste ha goda kunskaper i Arabiska och kunna översätta muntligen arbetsppgifter samt utbilda inhyrd diskpersonal / lagerpersonal. Huvudsaklig arbetsuppgift är orderframplockning av hyrgods. Glas, porslin, bestick, serverings / dekorationsutrustning. Beställningar varierar i storlek från 1- flera tusen artiklar. Arbetet är tungt och stundtals stressigt. Du bör kunna uttrycka dig väl i tal och skrift vilket är mycket viktigt.
Publiceringsdatum2008-10-01Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Arbetstid 08.45 - 17.15 måndag t.o.m fredag. Ca 10 lördagar per år. Tjänsten är på heltid
ErsättningFast lön
Efter överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-11-10
Ansökan kan skickas till e-postadress:
sokjobb@live.seKontaktJoakim Stafsén, Personalchef,
sokjobb@live.seFöretagALADDINS UTHYRNING AKTIEBOLAG
AdressALADDINS UTHYRNING AKTIEBOLAG
BOX 27075
10251 STOCKHOLM
KontorsadressTEGELUDDSVÄGEN 29
STOCKHOLM
KontaktuppgifterFaxnummer: 08-663 25 00
E-postadress:
sokjobb@live.se Jobbnummer 322875
Observera att sista ansökningsdag har passerat.