Timvikarier till vård och omsorg

Östhammars kommun, Socialförvaltningen, Vård och omsorg / Apotekarjobb / Östhammar
2018-09-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Timvikarier till vård och omsorg" (publicerad 2019-01-11) ⬅️


Visa alla apotekarjobb i Östhammar, Uppsala, Heby, Tierp, Sala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Östhammars kommun, Socialförvaltningen, Vård och omsorg i Östhammar

Varje dag går cirka 1700 personer till arbetsplatsen Östhammars kommun för att leverera välfärd och utveckling så att vårt lokala samhälle kan fortsätta vara tryggt och attraktivt. Vi gör det tillsammans, med engagemang, ansvar och öppenhet. Det är vi stolta över.

"Östhammars kommun har uppvisat både nytänkande och engagemang inom ett område med högt ställda krav". Östhammars kommun blev 2017 års vinnare av det prestigefulla hållbarhetspriset Visa vägen - årets arbetsgivare. Ett pris som är inrättat av Samhall och delas ut varje år ut till den arbetsgivare och den eldsjäl som gjort mest för att öppna arbetsmarknaden för personer med funktionsnedsättning. Socialförvaltningens vård och omsorg visar vägen och gör skillnad för anställda inom vården.


Publiceringsdatum
2018-09-11

Arbetsuppgifter
Letar du efter ett roligt och meningsfullt arbete? Är du intresserad av att jobba med människor? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu vikarier till våra verksamheter i Alunda, Gimo, Östhammar, Öregrund och Österbybruk.

Du kan välja att arbeta inom följande områden:
• Ordinärt boende (tidigare kallad hemtjänst)
• Särskilt boende (tidigare kallad äldreboende)
• Korttidsenheten
• Närvårdsenheten

Beroende på vilken verksamhet du väljer att jobba inom varierar arbetsuppgifterna något. Dock har alla verksamheter en gemensam nämnare: vi jobbar med vård och omsorg av personer som är i behov av hjälp. Vårt uppdrag är att hjälpa till med allt från personlig omvårdnad till aktivering.


Kvalifikationer
Vi söker dig som är 18 år eller äldre. Vi ser gärna att du har fullgjort omvårdnadsprogrammet eller annan utbildning vi bedömer som likvärdig, men även du som inte har formell utbildning inom vård och omsorg är välkommen att ansöka. Det är meriterande om du har erfarenhet av omvårdnadsarbete liksom det är meriterande om du har körkort. Jobbet kräver goda kunskaper i svenska, i tal och skrift.

För att trivas hos oss bör du ha ett genuint intresse för att arbeta med människor, vara lyhörd för andras behov, ha god servicekänsla och god samarbetsförmåga.

Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
När vi har mottagit dina ansökan kan du bli kontaktad av någon av våra chefer på de olika verksamheterna.

Om du redan är registrerad hos oss som vikarie behöver du inte skicka in någon ansökan. Allt du behöver göra är att logga in i TimePool och registrera tillgänglig tid. Meddela Bemanningsenheten om du vill göra ändringar i arbetsplatser.

När du söker jobb hos oss ber vi dig söka digitalt för att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan. Om du av någon anledning inte kan registrera din ansökan digitalt kan du skicka din ansökan, märkt med referensnummer till:

Östhammars kommun
Lednings- och verksamhetsstöd
Box 66
742 21 Östhammar

Varaktighet, arbetstid
Timavlönad. Timanställning Du har stora möjligheter att påverka din arbetstid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Ange följande referens när du ansöker: KS-2018-632
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriella Svanberg 0173-861 44

Företag
Östhammars kommun, Socialförvaltningen, Vård och omsorg

Adress
Östhammars kommun, Socialförvaltningen, Vård och omsorg
Box 66
74221 Östhammar

Kontorsadress
Box 66 74221 Östhammar

Jobbnummer
4339725

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Östhammars kommun, Socialförvaltningen, Vård och omsorg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Östhammars kommun, Socialförvaltningen, Vård och omsorg: