Timvikarier till Kostenheten

Mullsjö kommun / Restaurangbiträdesjobb / Mullsjö
2024-04-04


Visa alla restaurangbiträdesjobb i Mullsjö, Habo, Jönköping, Tidaholm, Ulricehamn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mullsjö kommun i Mullsjö, Jönköping eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-04-04

Arbetsuppgifter
Som timvikarie i kostenheten ersätter du ordinarie personal vid frånvaro. Din arbetstid kan komma att variera efter verksamhetens behov och bestäms ofta med kort framförhållning. Då arbetsplats och arbetsuppgifter är varierande är det viktigt att du är flexibel och trivs med att se och lära nya arbetssätt. Som timvikarie i kostenheten arbetar du i huvudsak med mat- och salladsberedning, varuplock, disk, städning och mattransport.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete som kock eller måltidsbiträde i storkök. Det är meriterande med utbildning från gymnasiets hotell- och restaurangutbildning eller motsvarande yrkesutbildningar.

Du har ett tydligt gäst- och kundfokus och tycker om att arbeta i ett team och har lätt för att samarbeta. Vidare har du en personlig mognad och är flexibel vilket gör att du lätt kan anpassa dig till rådande omständigheter. Du är serviceinriktad och uppskattar ett omväxlande arbete där du får prioritera dina arbetsuppgifter, även i pressande situationer. Vi söker dig som är kvalitetsmedveten, trivs med att vara självgående och inte har några problem med att ta egna initiativ.

Körkort B är meriterande, men inget krav.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C186397".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Mullsjö kommun (org.nr 212000-1603)

Kontakt
Biträdande Kostchef
Madeleine Bergman
madeleine.bergman@mullsjo.se
039214195

Jobbnummer
8585451

Prenumerera på jobb från Mullsjö kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mullsjö kommun: