Timvikarier till Dalatrafik
Aktiebolaget Dalatrafik / Receptionistjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aktiebolaget Dalatrafik i Borlänge Vi söker timvikarier till våran beställningscentral och kundservice.
Huvudsakliga arbetsuppgifter för våra Beställningsmottagare är att via telefon och mail, ta emot bokning, ändring och avbokning av resor i service- och linjetrafik.
Huvudsakliga arbetsuppgifter för våra Kundservicemedarbetare är att via telefon svara på frågor rörande våran linje och servicetrafik, svara på tidtabells/ kort frågor samt registrera ärenden från resenärer.
Vi söker dig som kan arbeta extra, gärna några dagar i veckan utefter behov. Även arbete kvällar och helger.
Du är positiv, social och stresstålig.
Gärna erfarenhet ifrån tidigare telefonist eller kundrelaterade arbeten.
Om Dalatrafik
När Dalatrafik startade 1981 fanns ingen sammanhängande länstrafik. Tidtabeller och taxor var inte samordnade. De flesta av de 200 bussarna var gamla och slitna. De lokala bussbolagen hade 450 anställda och körde sju miljoner resenärer om året. Dalatrafik ändrade på allt detta. Linjer knöts samman, enhetliga taxor infördes, priserna sänktes kraftigt och resandet fördubblades. Fordonsstandard och service har sedan successivt förbättrats.
Från och med 1 januari så blir Dalatrafik en del av Landstinget Dalarna med ansvar för utveckling av länets regionala kollektivtrafik.
Publiceringsdatum2017-12-22Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-18
Ange följande referens när du ansöker: Timvikarie Dalatrafik
KontaktSynöve Norgreen Cederlund
synove.norgreen@dalatrafik.seFöretagAKTIEBOLAGET DALATRAFIK
AdressAKTIEBOLAGET DALATRAFIK
BOX 924
78129 BORLÄNGE
KontorsadressMÄSTARGATAN 6A
Jobbnummer 3872506
Observera att sista ansökningsdag har passerat.