Timanställd medarbetare till BoService-kontor
Malmö Studenthus AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö Studenthus AB i Malmö Vi söker nu en timanställd som vill arbeta i vår lilla organisation! Vi söker dig som har stor flexibilitet och kan ställa upp med kort varsel. Vi sitter på ett områdeskontor på Thomsons väg i Malmö och hyr ut 665 lägenheter till studenter. Dina arbetsuppgifter blir att stötta oss i det dagliga som händer på BoService. Vi har öppet för hyresgästerna alla dagar mellan kl.9-17 och under tiden som vi servar de besök vi får på kontoret sköter vi all administrativ hantering så som lägenhetsvisningar, kontraktsskrivningar, uppsägningar mm. Du kommer att arbeta i perioder då vi har mycket att göra, under semester och sjukdom eller enligt överrenskommelse då vi behöver lite extra hjälp.
I vårt dagliga arbete är vi tillgängliga och lyhörda för våra hyresgästers behov. Vi hanterar hyresgästernas frågeställningar på ett flexibelt och snabbt sätt och hittar den bästa lösningen i varje specifik situation. Stämningen är familjär och vi strävar efter att nå en långvarig och nära kundrelation med varenda hyresgäst.
På Malmö Studenthus bor det många internationella studenter så det är en fördel om du är bekväm med fler språk än svenskan. Ett krav är att du kan kommunicera obehindrat på engelska i så väl tal som skrift.
Det är ett krav att du har arbetslivserfarenhet inom något administrativt yrke samt kundservice. Om du tidigare har arbetat med uthyrning och fastigheter är det ett stort plus men det är viktigt att du kan ta dessa erfarenheter och tänka i nya banor. Det är en fördel om du har kunskap i hyresjuridik.
Som person ska du vara självgående och kunna ta egna initiativ. Du erbjuds ett spännande och varierat arbete i ett företag där det händer mycket. Det är viktigt att du är bra på att hantera alla slags människor och kan leverera en service i världsklass!
Besök gärna vår webbplats
www.malmostudenthus.com för mer information om oss!
Exempel på arbetsuppgifter:
• möta våra hyresgäster och andra intressenter i receptionen
• serva våra hyresgäster och lägenhetssökande via mail och telefon
• stötta BoService-kontoret i uthyrningsprocessen
• alla förekommande hyresadministrativa uppgifter
Publiceringsdatum2015-01-20KvalifikationerDu måste vara bekväm och flytande i engelska språket i både tal och skrift och kan du fler språk är det en stor fördel. Du ska hålla en hög servicenivå såväl internt som gentemot våra hyresgäster. Du ska ha tidigare erfarenhet från administrativt arbete. Du får gärna vara högskolestuderande med inriktning på fastighet, kundservice eller motsvarande. Du ska bo i Malmö och kunna ta dig utanför staden för att arbeta. Eftersom det rör sig om en timanställning är det viktigt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning.
Omfattning:
Tjänsten är timbaserad och inga garantier för antalet timmar kan utlovas. Vår högsäsong för uthyrningen är i augusti-september. Intervjuer hålls preliminärt 2015-02-05 samt 2015-02-09. Start för upplärning v.9.
ErsättningFast timlön och semesterersättning
TillträdeTjänsten ska tillsättas omgående och urval kommer att ske löpande. Sista ansökningsdag är den 1:a februari. Ansökan skickas till
linnea@malmostudenthus.comArbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-01
Ansökan kan skickas till e-postadress:
linnea@malmostudenthus.comFöretagMALMÖ STUDENTHUS AB
AdressMALMÖ STUDENTHUS AB
21372 Malmö
KontorsadressThomsons väg 32A
Malmö
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040215291
E-postadress:
linnea@malmostudenthus.com Jobbnummer 2134253
Observera att sista ansökningsdag har passerat.