Tillbehörsadministratör till välkänd biltillverkare
BrainPeople AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BrainPeople AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-08-20ArbetsuppgifterArbetsbeskrivning: Som tillbehörs- administratör kommer du att bli en del av marknadsavdelningen. Du kommer administrera information och inköp av alla tillbehör för företagets bilmodeller. Du kommer i huvudsak att stötta tillbehörsansvarig och avlasta administrativt. Som tillbehörsadministratör kommer du arbeta med att;
• Skapa och uppdatera information kring tillbehör för olika bilmodeller
• Delta vid möten
• Skapa underlag för komplexa tillbehörspaket
• Administrera tillbehörsnavigation och kartuppdateringar
• Bistå vid korrekturläsning av tillbehörsinformation i produktbroschyrer samt på hemsidan
• Vid behov delta i produktutbildningar gällande tillbehör
• Bistå reservdelssupporten med information kring tillbehör
Du kommer i din roll att rapportera direkt till tillbehörsansvarig.
Arbetets omfattning: Heltid, kontorstider med möjlighet till flextid. Start omgående! Detta är ett konsultuppdrag, där du kommer att vara anställd som konsult på Brainpeople. Vi välkomnar även dig som underkonsult. Uppdraget väntas pågå i 3 månader med mycket goda möjligheter till förlängning.
ProfilKompetenskrav: Vi söker dig som vill utvecklas i en bred roll. Du är administrativ och trivs med eget ansvar. Du har ett tekniskt intresse och det är meriterande om du har god fordonskunskap. Du har mycket goda kunskaper i Excel, där du obehindrat arbetar med pivottabeller. Det är mycket meriterande om du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter, detta är dock inget krav. Vidare är du flytande i engelska och svenska, både i tal och i skrift, detta då du kommer att kommunicera med leverantörer och kollegor på båda språken.
Personliga egenskaper: För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du främst är en ansvarstagande och noggrann person som trivs i en miljö som ställer krav på struktur och organisation. Du är analytisk och driver självständigt dina projekt framåt. Du har en god kommunikativ förmåga och du trivs med att ta kontakt med olika typer av människor i varierande yrkesroller. Vidare är du en lättsam och glad person som trivs med att sammarbeta med andra. Ett stort engagemang och en positiv inställning är avgörande för att du ska bli aktuell för denna tjänst.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Beatrize Olsson på telefon: 08-501 685 24.
Om företagetFöretaget är ett sälj- och marknadsbolag med övergripande ansvar för nybilsförsäljning och servicemarknaden för två stora bilmodeller på den svenska marknaden.
Om företagetBrainpeople är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar, rekryteringsuppdrag och omställning. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är Ekonomi & HR, Kundtjänst & Administration, IT & Teknik, Marknad & Försäljning.
Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 984
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBeatrize Olsson 08-501 685 24
FöretagBrainpeople AB
AdressBrainpeople AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2396907
Observera att sista ansökningsdag har passerat.