Tibnor söker Medarbetare Kundservicecenter E-handel, Bokningscen

Experis Sverige / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Tibnor säkrar materialförsörjningen av stål och metaller för verkstads-, process- och byggföretag i Norden och Baltikum. Vi är Nordens ledande leverantör samt en strategisk och långsiktig partner till industrin. Tillsammans med våra kunder och leverantörer utvecklar vi de bästa lösningarna för materialval, logistik och produktion. Det gör att vi står bakom många intressanta industriprodukter och projekt. www.tibnor.se

Publiceringsdatum
2012-03-14

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare inom Kundservicecenter, sär både bokningscentral och E-handel ingår kommer du att ha omfattande e-post och telefonkontakt både internt och med våra externa kunder. Du ansvarar för att varje kund får ett bra bemötande och att varje ärende löses med hög servicegrad som motsvarar kundens förväntningar. Du kommer att hantera kunder över hela Sverige.

Du kommer även ha arbetsuppgifter som:

• Administrera order och förfrågningar som tillsändes Tibnor AB centralt
• Frisläppa order för plock/produktion
• Komplettera order i förekommande fall
• Rapportera avvikelser till kund avseende leveranstider och plockavvikelser
• Skapa returer och krediteringar
• Ge support till kunder
• Lägga upp kunder och användare i extranet

Placeringsort för tjänsten är Sundsvall.

Vem är du?
Vi tror att du har gymnasieexamen inom teknik eller ekonomi och några års erfarenhet av att arbeta med kundservice via e-post och telefon.
Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssytemet SAP R/3. Självklart är du en van användare av Office-paketet.
Som person är du kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.
Du trivs med att arbeta i team och förstår att nätverk och samarbete är viktigt.

Kontaktperson för detta jobb
Vi samarbetar med Experis AB och har du frågor är du välkommen att kontakta Karin Frisendahl på telefon 060-646547. Din ansökan vill vi ha via länken nedan senast den 25 mars.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Frisendahl, 060-64 65 40

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1185840

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: