The PhoneHouse söker en till secondline support!

The Phone House AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The Phone House AB i Stockholm, Södertälje, Uppsala, Eskilstuna, Västerås eller i hela Sverige

The Phone House ägs av brittiska The Carphone Warehouse (CPW) som är Storbritanniens marknadsledande återförsäljare av telekommunikation. The Phone House finns i 10 Europeiska länder och i november 2006 öppnade vi i USA på Manhattan i New York under namnet "Best Buy Mobile". The Phone House är världens största återförsäljare av mobiltelefoner och telekommunikation. Totalt har vi 16 000 anställda runt om i Europa varav cirka 600 jobbar i Sverige.

The Phone House söker nu som ska arbeta med second-line support. Du kommer att sitta på vårat huvudkontor i Stockholm, Sickla. Du kommer in ett spännande skede då mycket händer på företaget just nu och där varje samtal som vi besvarar är oerhört värdefullt. Ditt huvudsakliga ansvar är att hantera komplexa problemärenden från såväl privat- som företagskunder, till största delen handlar det om reklamationsärenden. Du kommer att ha ett nära samarbete med vår kundtjänst. Du kommer även att föra dialog med interna och externa parter för att lösa ärendet, därför är viss förhandlingsvana meriterande. Tjänsten finns inte idag på kontoret därför är det väldigt viktigt att du är självständig, kan ta egna initiativ samt är handlingskraftig.

Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning samt har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbetsuppgifter. Du är en person som är förtroendeingivande och hittar kreativa lösningar utan att för den skulle ge avkall på kvalitet och kundrelation. Du är en person som är trygg, stabil och kan förmedla detta genom telefon. Du är en kvalitetsmedveten person med bra telefonröst som kan kombinera högt tempo med god service. Naturligtvis har du ett positivt sätt, är utåtriktad och tycker om att vara i händelsernas centrum.

Du är en person som kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt har god datavana. Det är ett plus om du är teknikintresserad!

The Phone House är en arbetsplats med goda arbetsförhållanden och med högt i tak. Vi erbjuder ett mycket stimulerande, variationsrikt och utmanande arbete, där du arbetar självständigt. Företaget präglas av nytänkande och vi värdesätter medarbetare som kan ta egna initiativ.

Placering: Stockholm, Sickla
Referens: Second Line Support
Sista dag att ansöka är 10 december

Obs! Skicka in din ansökan omgående då intervjuer sker fortlöpande! För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ringa Linda Lundkvist tfn 08-615 40 00. Skicka in personligt brev och CV märkt med referens; "Second Line Support", till; framtid@phonehouse.se . Vi behandlar endast ansökningar som inkommer via e-post. Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2007-11-22

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: framtid@phonehouse.se

Företag
The Phone House AB
Box 4161
13134 Nacka
Telefonnummer: 08 615 40 00
E-postadress: framtid@phonehouse.se
Mer information på http://www.phonehouse.se

Jobbnummer
68341

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The Phone House AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The Phone House AB: