Testare för uppdrag omgående!
Jobbusters Aktiebolag / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobbusters Aktiebolag i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Tyresö eller i
hela Sverige Företagsbeskrivning
JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag.
Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.
Publiceringsdatum2012-01-10Dina arbetsuppgifterVår kund söker nu en duktig testare med erfarenhet av funktionella och icke-funktionella tester till online och marketing avdelningen. Du kommer att jobba inom Customer Service Business/IT området i gruppen för Contact Center maintenance. Contact Center är sälj- och supportkanalen som ger support till online-verksamheten genom att ta emot och hantera beställningar från kunder och transaktioner via telefon, e-mail och fax. Telefonstatistik och prognoser är en del av ett framgångsrikt arbetssätt.
Som testare går du igenom och verifierar kraven tillsammans med kravanalytiker. Du kommer att designa, planera och analysera alla funktionella och icke-funktionella tester. Du skriver en specificerad testplan som återger de olika testerna och hur testverktyg, automation, regressionstestning etc. används. Som testare planerar du och genomför testerna i testmiljön eller i produktionsmiljön enligt testspecifikationen. Du kommer också att granska och utvärdera olika testresultat och vid diskrepans eller tvetydighet dikuteras detta med systemansvarig, kravanalytiker eller leverantör. Testresultaten dokumenteras genom att rapportera diskrepans i JIRA och skriva testdagbok. Testaren gör omtester och verifierar korrigerade diskrepanser samt rapporterar resultaten och uppdaterar testdokumentationen.
Kvalifikationer• Erfarenhet av testning i falldrivna projekt
• Erfarenhet av att vara ansvarig för testmiljöer och kunna sätta upp procedurer för testdokumentation.
• Vana av att jobba med felrapporteringssystem som exempelvis JIRA.
• Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och är van att dokumentera på engelska.
• Det är meriterande om du jobbat med Standard Contact Center Solution som ex. Avaya eller Cisco.
• Det är meriterande om du har erfarenhet av telefoni/CTI.
• Det är meriterande om du har erfarenhet av support av VM-ware servers.
• Det är meriterande om du jobbat i Citrix-miljö
Dina personliga egenskaperDu gillar att ha mycket att göra och att arbeta i ett högt tempo. Du har en god förmåga att kunna kommunicera olika lösningar på problem. Du har en god social kompetens och är ödmjuk.
Övrig informationFör rätt person finns det stor möjlighet till förlängning, alternativt andra typer av uppdrag hos samma kund.
Arbetstider och anställningsform
Heltid, med start omgående. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Lön . Fast
Enligt överenskommelse.
TillträdeStart omgående och löper till och med 2012-10-30. Skicka in din ansökan omgående, då intervjuer sker löpande.
Kontaktperson för detta jobbMalin, personalansvarig. Telefon: 070-669 57 21.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duFör att söka tjänsten, gå in på länken:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagJOBBUSTERS AKTIEBOLAG
AdressJOBBUSTERS AKTIEBOLAG
ESSINGE BROGATA 7
11261 STOCKHOLM
KontorsadressESSINGE BROGATA 7
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0706695721
Jobbnummer 1124393
Observera att sista ansökningsdag har passerat.