Test- och verifieringskonsulter
Combitech / Datajobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Combitech i Malmö,
Lund,
Växjö,
Vaggeryd,
Göteborg eller i
hela Sverige Combitech är ett av Nordens största teknikkonsultbolag med 1300 medarbetare på över 20 orter. Vi kombinerar teknisk spetskompetens med djupa branschkunskaper, helhetsförståelse och särskilt fokus på miljö och säkerhet. Resultatet är anpassade, hållbara lösningar för kunder med höga krav som verkar både nationellt och globalt.
• *** Din roll ****
På Combitech i Malmö arbetar vi med utveckling av avancerade tekniska inbyggda system, ofta realtidssystem. Våra kunder är produktutvecklande företag inom branscherna telekommunikation, medicinteknik, försvarsindustri och industri. Arbetet som test- och verifieringskonsult innefattar mjukvaratestning, debugging av mjukvara på maskin utifrån ett testperspektiv, analys av requirements samt testdesign. Uppdraget kräver en gedigen förståelse för test och verifiering av embedded systems samt verifieringingenjörens roll i stora produktutvecklingsprojekt.
På Combitech har vi regelbundna kursveckor, med inriktning på personlig utveckling, där man utöver utbildning får tillfälle att träffa kollegor från våra olika kontor. Vi arbetar också mycket med teknisk vidareutveckling av oss själva där var och en är en viktig del för att utveckla vårt kursutbud inom det vi kallar CTI (Combitech Training Institute).
Gå gärna in på vår hemsida för att se olika exempel på vad Combitech arbetar med:
http://www.combitech.se/sv/Referenser/• *** Din kompetens och erfarenhet ****
Vi söker dig som lockas av den omväxling som konsultrollen erbjuder såväl som att arbeta i ett teknikintensivt företag. Du har ett par års erfarenhet av test, gärna inom säkerhetskritiska system. Du är van att arbeta proaktivt och är inte rädd för att ta egna initiativ och genomföra djupa debuggningar på egen hand.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av manuell och exploratory testning inom en agil utvecklingsprocess. Du har erfarenhet av scriptning och automatisering av test. Har du kunskap inom något eller några av följande områden; HPQC / HP ALM, Pearl, Python, eller Ruby ser vi det som särskilt meriterande.
• *** Dina personliga egenskaper ****
Som person blir du inspirerad av nya utmaningar och motiverad av att arbeta i team med andra. Vi tror att du har en relationsskapande personlighet och en stark initiativförmåga. Då kompetensutveckling är en kärnfråga hos oss ser vi gärna att du har en inre drivkraft av att vilja utvecklas.
Känner du igen dig i ovanstående beskrivning så kan du vara rätt person för oss, varmt välkommen med din ansökan.Urvalet sker löpande. Tillsättning av tjänsten kan ske innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
• *** Vad vi kan erbjuda ****
Vi tror på kraften i rätt kombinationer. Att det är mötet mellan olika spetskompetenser som är grunden till vår framgång. Vi erbjuder våra medarbetare en unikt sammansatt helhet där det finns utrymme att kombinera kunskaper och intressen med spännande och utvecklande projekt. Några skulle säga att det är vår främsta styrka som arbetsgivare.
Vi har valt att kalla det vår kombinationskraft.
Genom de karriärmöjligheter som erbjuds, tillgången till Combitech Learning Lab och framför allt inspirerande kollegor, finns det utrymme och möjlighet att utvecklas både i yrkesrollen och som person. För oss är det också en självklarhet att det ska finnas balans i tillvaron. Vi erbjuder därför både stor frihet i arbetet och praktiskt stöd för att förena konsultrollen med föräldrarollen och/eller en rik fritid.
Publiceringsdatum2013-07-02Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-08-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Söderstierna +46 738 524 605
FöretagCombitech
AdressCombitech
Jobbnummer 1598030
Observera att sista ansökningsdag har passerat.