Tengbom söker anbudsadministratör

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-06-19

Företaget
Tengbom är ett av Nordens äldsta och ledande arkitektkontor. Deras vision är att skapa en innovativ och tidlös arkitektur med hus och miljöer som människor vill besöka, bo och leva i. Tengbom har cirka 500 medarbetare på tolv orter i Sverige och Finland.

Tengbom står för en framåtblickande arkitektur som kombinerar humanism och funktion. De präglas av en entreprenörsdriven laganda som gör att de är en innovativ och effektiv samarbetspartner som förverkligar sina uppdragsgivares tankar och visioner.

Om jobbet:

Som anbudsadministratör kommer du att sitta på Tengboms huvudkontor i slussen. Tengboms organisationen för offentliga anbud består idag av en anbudschef och fyra anbudsledare/administratörer, varav anbudschef och en anbudsledare/administratör sitter i Stockholm. De övriga är placerade på olika kontor i Sverige. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:

• Översiktligt tolka och korrekturläsa avtalsunderlag/förfrågningsunderlag

• Sammanställa underlag för chefer inför anbudsgivningen

• Ansvara för att anbudet lämnas in i tid med korrekt innehåll

• Underhålla och bevaka de avtal som erhållits

• Säkerställa att anbudsmaterial är uppdaterat och korrekt

• Vara support för de som har frågor om anbud eller befintliga avtal

Utvecklingsmöjligheter:

Tengbom är ett företag med stadig tillväxt där medarbetarna är otroligt kreativa och engagerade i sitt arbete. Det är ett spännande företag där det hela tiden händer saker och man får ständigt ha många bollar i luften. För rätt person erbjuder Tengbom stora utvecklingsmöjligheter.

Kvalifikationer
Vi söker dig med gymnasial utbildning och arbetslivserfarenhet av liknande uppgifter. Det är meriterande om du har relevant utbildning eller god förståelse för juridiska termer. Du känner dig bekväm i officepaketet och talar och skriver svenska och engelska flytande. Som person är du noggrann, kommunikativ, serviceinriktad och har hög integritet. Vidare har du skinn på näsan och är van att själv strukturera ditt arbete samt är van att arbeta med flera saker samtidigt.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Tjänsten är på heltid under kontorstider och tillträde sker första september. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns stora möjligheter att blir rekryterad av kunden.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=432

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Marielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1916129

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: