Tengbom söker administratör

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-06-04

Företaget
Tengbom är ett av Nordens äldsta och ledande arkitektkontor. Deras vision är att skapa en innovativ och tidlös arkitektur med hus och miljöer som människor vill besöka, bo och leva i. Tengbom har cirka 500 medarbetare på tolv orter i Sverige och Finland.

Tengbom står för en framåtblickande arkitektur som kombinerar humanism och funktion. De präglas av en entreprenörsdriven laganda som gör att de är en innovativ och effektiv samarbetspartner som förverkligar sina uppdragsgivares tankar och visioner.

Om jobbet:

I rollen som administratör hos Tengbom kommer du främst stötta chefer med diverse göromål och ansvara för att den dagliga driften på kontoret fungerar. Du kommer bland annat att sköta kontorsbeställningar, organisering av kundkonton hos leverantörer, tidrapporter, semesterlistor, produktvisningar samt rutiner för nyanställda så som att förbereda arbetsplatsen och välkomstmaterial. Vidare håller du även koll på allmänna ytor och hjälper till att hålla ordning i kök och konferensrum.

Utvecklingsmöjligheter:

Du får möjligheten att arbeta på ett spännande och kreativt företag med stadig tillväxt. Här erbjuds du ett öppet och prestigelöst klimat med seriösa och engagerade medarbetare. För rätt person erbjuder Tengbom stora utvecklingsmöjligheter.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är prestigelös, utåtriktad, ansvarstagande och som gillar att ta tag i saker och arbeta proaktivt. Du ska ha ett stort intresse för människor och vilja lära känna dina kollegor. Uppdraget kräver att du brinner för att ge service och alltid vill ge det lilla extra. Vi ser även att du gymnasial utbildning och relevant arbetslivserfarenhet inom området samt känner dig bekväm i Officepaketet och har goda kunskaper i excel.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Tjänsten är på heltid under kontorstider. Tillträde sker så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns stora möjligheter att blir rekryterad av kunden.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=427

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Marielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1899656

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: