Telia söker toppsäljare!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vi söker extremt drivna och engagerade säljare till vårt företagsteam i Linköping. Vi hanterar både fasta och mobila företagskunder och allt från enskilda firmor till medelstora företag. Hos oss har du möjligheten att utvecklas som säljare och skapa större affärsrelationer med kunder. Här är ditt nästa steg i karriären! Startdatum är den 3/12, du kommer då att genomföra en utbildning för att få de bästa förutsättningarna att komma in i din roll.

Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas på detta uppdrag.

Publiceringsdatum
2018-11-21

Dina arbetsuppgifter
Att jobba på Telia Enterprise Sales handlar om att lösa kundens ärende via telefon. Vi hanterar hela företagsportföljen från mobilt till fast. Vi värdesätter den bästa lösningen för kund och kundnöjdheten. Vikten ligger i att skapa helhetskunder och se till att de har rätt tjänster. Nyckeln till framgång är att värdesätta alla kunder och ständigt jobba efter Releasys värderingar. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Vi erbjuder dig:

• En möjlighet att arbeta med marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass: Telia Company.
• En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.

Utvecklingsmöjligheter:

Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar ochkarriärtrappa. Releasys karriärtrappahar olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten.Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommerdesto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachningoch kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.

Profil
Du ska ha minst 1 års erfarenhet av försäljning och affärsrelationer. Du är driven och alltid lösningsorienterad. Du strävar efter att hitta rätt produkt för rätt kund genom välutförd behovsanalys. Vi vill att du som säljare ständigt skaarbeta för utveckling och ta eget ansvar över din prestation. Du ser dig själv som en säljare och levererar ständigt på uppsattamål.

Är du villig att ta ditt nästa steg i karriären? Kan hantera svenska och engelska i både tal och skrift? Är redo för en ny produktportfölj och större kunder att hantera? Tveka inte! Sök till oss så ser vi till att utvecklas som säljare!

Arbetstider:

Vi har öppet vardagar 8-18 -helger och röda dagar är kundtjänsten stängd.

Omfattning:

Provanställning 100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med en utbildning för att bekanta dig med Releasy samt uppdragsgivaren du är tilltänkt till. I utbildningen lär du dig atthantera det optimala kundmötet i telefonoch de stödsystem som du kommer att arbeta med.All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

Start:

3 december2018

Så ansöker du
Skicka in din ansökan(CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2018-11-29. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Evelina Sundqvist,evelina.sundqvist@releasy.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Sundqvist evelina.sundqvist@releasy.se 0790750007

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 6 , Linköping

Jobbnummer
4470347

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: