Telenor- söker en CRM-ansvarig till Mobile Consu

Novare Jobb / Företagsförsäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsförsäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Novare Jobb i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Ängelholm, Helsingborg eller i hela Sverige

Telenor är en ledande internationell leverantör av kommunikationstjänster med verksamhet i 13 länder och en av världens största mobiloperatörer. I Sverige erbjuder Telenor mobiltelefoni, fasttelefoni, datatjänster och bredband till både företag och privatpersoner. Vår utmanaranda kombinerat med innovativa tjänster är starka faktorer för att vi ska kunna möta kundernas behov av enkelhet, kvalitet och service. Den svenska Telenorkoncernen består av Telenor, Bredbandsbolaget samt Glocalnet och har cirka 2 200 medarbetare med Johan Lindgren som Sverigechef.
Med koncerngemensamma värderingar i ryggen ska företagen inom Telenorfamiljen arbeta för att sätta kunden i centrum och kombinera global styrka med lokal kunskap på respektive marknad. Det betyder att Telenor ska bli ett unikt kundfokuserat företag där vi utgår från våra kunders behov i allt vi gör. Ledorden är enkelhet, kvalitet och service.
Vill du ansvara för att vi får Telekombranschens mest nöjda kunder?

Som ansvarig för Telenors CRM-arbete kommunicerar du med våra befintliga kunder genom relevanta kanaler, t ex kundtjänst, webb och sms. Du leder och kravställer att CRM-planen inom Telenor genomförs av CRM-team och övriga kanaler. Du koordinerar försäljningsaktiviteter mot kundbasen gällande produkter och tjänster. Du arbetar strategiskt med att se över hur arbetet med CRM skall bedrivas och är samtidigt operativt ansvarig för att implementera och utvärdera satta strategier och mål. För att lyckas med detta är det viktigt att du arbetar nära hela organisationen genom hela processen från analys till genomförande.

Publiceringsdatum
2007-10-29

Profil
• Akademisk examen inom något av områdena; ekonomi eller marknadsföring
• Minst 4 års erfarenhet av att arbeta med CRM-frågor eller liknande
• Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare arbetat med lojalitetsprogram B2C
• Goda ledaregenskaper
• Erfarenheter av att arbeta som projektledare är meriterande

Tjänsten är placerad i Stockholm vid Slussen.

Som person är du trygg och säker i dig själv, du är duktig på att motivera och stimulera dina medarbetare och bygga relationer. Du är analytisk och har inga problem med att fatta beslut.

Vi erbjuder dig en möjlighet att vara med och bygga upp och förbättra vårt CRM-arbete från grunden. Är du rätt person har du mycket goda möjligheter att växa i rollen samt utvecklas vidare hos oss på Telenor

Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vår samarbetspartner Novare Jobb arbetar löpande med rekryteringen. Om du har några frågor är du välkommen att höra av dig till Novare Jobb på växelnummer 08-23 63 10.

Du söker lätt genom följande länk: http://www.novarejobb.se/fe/tpl_novare02.asp?newms=jj&id=42611 Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot några ansökningar per e-mail eller brev.

Annonsen publicerades: 2007-10-29

Anställningstyp/arbetstider
Fast, tillsvidareanställning

Ersättning
Lön enligt avtal

Kontakt
Christina Janson, 08-236310 Växel, info@novarejobb.se , Administratör

Företag
NOVARE JOBB
10332 STOCKHOLM

Kontorsadress
STOCKHOLM

Jobbnummer
38528

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Novare Jobb

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Novare Jobb: