Telefonservice Volvo IT
Adecco, Skövde / Supportteknikerjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Skövde i Skövde,
Skara,
Falköping,
Vara,
Köping eller i
hela Sverige Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Vi söker nu en person till telefonservice hos Volvo IT i Skövde
Du blir anställd som konsult hos Adecco och kommer att vara uthyrd för ett längre uppdrag.
Dina arbetsuppgifter.
Du kommer med hjälp av dator och telefon hjälpa AB Volvos kunder med olika telefoni relaterade problem och beställningar. Många ärenden löses direkt i din grupp men det ingår även i din roll att skicka supportärenden och beställningar till rätt gruppering. Du kommer att ansvara för kontakten mellan användare och leverantörer. Du sitter som spindeln i nätet och ansvarar för supportärendets gång i organisationen, det förekommer också en del administrativa arbetsuppgifter.
Arbetet bedrivs dagtid och resor till andra orter förekommer, du har ansvar för vissa arbeten som hanteras på plats t.ex. i Göteborg.
Vem är du?
Du ska vara kommunikativ och älska att ta kontakt med människor, både i telefon och ansikte mot ansikte ? du ska ha förståelse för kundens situation och tänka SERVICE.
Kommunikations- och informationsspridning är mycket viktig.
Du ska vara organiserad och ha ett ordningssinne som gör att du kan hålla många bollar i luften samtidigt, du bör också ha en teknisk ådra och intresse av felsökning.
Du ska vara initiativrik och delta i återkommande möten med kollegor samt ansvariga personer.
Det är meriterande om du har erfarenhet av Cisco Call Manager 6.0 vilket är Volvo IT:s växel system. Du bör kunna hantera Microsoft Office, Active Directory och Microsoft Exchange.
Då koncernspråket är engelska krävs det att du har bra kunskaper både skriftligen och muntligen. Erfarenheter inom service, telefoni, internationellt företag och servicedesk är meriterande.
Som person är du flexibel, lättlärd och du ser dig själv som en duktig problemlösare. Eftersom det är en del ensamarbete måste du ta ett stort eget ansvar, men du måste också vara duktig på att samarbeta och vara en god människokännare. Vi lägger stor vikt vid din personlighet.
Som konsult hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och träffa nya intressanta kontakter. Utifrån din kompetens ger Adecco dig möjlighet till intressanta uppdrag som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Publiceringsdatum2010-06-09Så ansöker duDu registrerar dig på vår hemsida:
www.adecco.se och ansöker därifrån eller via nedanstående länk:
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=765042
Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktAnnette Jakobsson, Konsultchef, 0500-445771, 0500-445770,
annette.jakobsson@adecco.seFöretagAdecco, Skövde
AdressAdecco, Skövde
Hertig Johans Gata 8
54130 SKÖVDE
KontorsadressHertig Johans Gata 8
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0500-445770
Faxnummer: 0500-438076
Jobbnummer 673310
Observera att sista ansökningsdag har passerat.