Telefonkommunikatör Stockholm
Sass Consulting AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sass Consulting AB i Stockholm,
Täby eller i
hela Sverige Sass Consulting AB är en byrå som arbetar på uppdrag av ideella organisationer med 90-konto.
Vi söker nu nya telekommunikatörer till vårt kontor i Hornstull.
Som telekommunikatör hos oss arbetar man med att kontakta medlemmar och givare via telefon, informera dem om organisationernas arbete och försöka väcka deras engagemang för att stötta organisationerna s långsiktiga arbete, ge sina gåvor via autogiro alt. höja sitt månatliga stöd.
För att passa för arbetet är det viktigt att du:
• Har ett engagemang för humanitära frågor.
• Tycker om att prata i telefon.
• Är duktig på att informera och väcka engagemang.
• Är driven och kan arbeta resultatinriktat.
Vi erbjuder fast timlön och meningsfulla arbetsuppgifter.
Arbetstiden är måndag - torsdag 17-21 och fredagar 15-19.
Vi ser helst att du har möjlighet att arbeta 2 pass i veckan. Du väljer själv vilka dagar som passar dig bäst.
Det finns även möjlighet att arbeta dagtid.
Vill du ha ett jobb där du verkligen gör skillnad?
Då är du välkommen att skicka din ansökan till
jobb@nordicfundraising.seFör att passa för arbetet är det viktigt att du:
• Har ett engagemang för humanitära frågor.
• Tycker om att prata i telefon.
• Är duktig på att informera och väcka engagemang.
• Är driven och kan arbeta resultatinriktat.
Sass Consulting AB är en insamlingsbyrå som arbetar på uppdrag av ideella organisationer med 90-konto.
Vårt fokus är kvalité, effektivitet och givarvård.
Tillsammans gör vi skillnad!
Varaktighet, arbetstid
40%-60%
Publiceringsdatum2016-11-29Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-29
FöretagSASS CONSULTING AB
AdressSASS CONSULTING AB
hornsbruksgatan 11
11734 STOCKHOLM
KontorsadressHornsbruksgatan 11 BV
Jobbnummer 3185417
Observera att sista ansökningsdag har passerat.