Telefonist torsdagar och fredagar centrala stockholm
Placera Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB
är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.
Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vår kund är ett välkännt och anrikt svenskt företag med lokaler i centrala Stockholm.
Tjänsten
Uppdraget som telefonist är förlagt till torsdagar och fredagar kl 8.45-17.15 från 28 september fram till innan jul.
Publiceringsdatum2009-09-11Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta i företagets växel med att ta emot och koppla samtal till företagets 70 anställda i Stockholm, Malmö och Göteborg.
KvalifikationerFör tjänsten krävs:
• erfarenhet av arbete med telefon
• goda kunskaper i engelska
• kunskaper i franska och/eller italienska är meriterande
• växelvana är meriterandeSom person är du inte rädd för att tala i telefon, har social kompetens och är bra på att utrycka dig i tal. Du tycker om att arbeta med människor, är utåtriktad och glad.
Varmt välkommen med din ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot några ansökningar per brev.
Arbetstider och omfattningDeltid (tors-fre 8.45-17.15) / Start 28 sept - 3 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-10-11
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktOla Bergström, 08-586 22 724
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 505342
Observera att sista ansökningsdag har passerat.