Telefonist till Danderyds kommun sökes!

Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Danderyd, Solna, Sundbyberg, Lidingö, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Danderyd, Solna, Sundbyberg, Lidingö, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-06-14

Om tjänsten
Gillar du att hjälpa människor och ge god service? Då är du rätt person.
Att hitta rätt inom en myndighet är inte alltid så enkelt. Frågorna är många och varierande vilket gör att du får omväxling i jobbet. För dig som sporras av att hitta lösningar, lära nytt och ge bra service är detta rätt jobb.

Som telefonist är du en viktig första kontakt hos kunden. Du bemannar växeln/receptionen på Djursholm Slott tillsammans med en kollega under öppettiderna som är kl. 8-17, måndag - fredag. Du besvarar inkommande samtal från medborgare och andra myndigheter, löser vissa ärenden direkt eller kopplar samtalen vidare, besvarar och löser ärenden via mail samt hjälper besökare, kollegor och leverantörer vid receptionen.

Dessa arbetsuppgifter ställer krav på din förmåga att bemöta andra människor på ett serviceinriktat och korrekt sätt. Till din hjälp i arbetet har du ett ärendehanteringssystem med svar på många av de frågor som skall besvaras.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Arena Personal och arbeta hos Danderyds kommun på Djursholms Slott. Uppdraget startar 19 augusti och beräknas pågå till 31 oktober 2019 med möjlighet till förlängning.

Profil
• Minst två års erfarenhet från arbete i telefoni/kundtjänst
• Erfarenhet av att arbeta med Tele 2 telefonisystem
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Vana att arbete i flera system och växla mellan arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i det svenska språket både muntligt och skriftligt
• Välutvecklad känsla för service
• God samarbetsförmåga
• Noggrann och strukturerad

Det är meriterande med arbetslivserfarenhet från offentlig sektor och goda kunskaper i engelska.

Som person tror vi du är lyhörd och kommunikativ och kan enkelt anpassa dig såväl till rutiner som till medborgarens olika behov. Du trivs att arbeta i team, är noggrann och har ett gott omdöme.



Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-21
Ange följande referens när du ansöker: 6743
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andreas Rudberg 0721863485

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Lindhagensgatan 133
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 133

Jobbnummer
4829209

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: