Telefonist till Coor i Uppsala

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Uppsala, Sigtuna, Enköping, Upplands Väsby, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Är du flexibel och ansvarstagande med ett genuint intresse att de god service? Får du ofta höra att du är nyfiken av dig? Då är detta ett spännande jobb för dig!

Coor har fått förtroendet från många företag och organisationer att vara deras första kontaktyta. Vi hjälper både offentliga organisationer och privata företag och är oerhört stolta över det vi gör. Det har gjort företaget till svenska mästare i telefoni.

Om rollen
Som telefonist kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till företaget. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal som du ser till att förmedla till rätt destination och hanterar även inkommande akutlarm och jourlistor. I samtalen kommer du att svara på frågor och proaktivt ge service.

Vi söker medarbetare för både heltid, deltid samt timanställning där tjänsterna schemaläggs. Vårt uppdrag kräver bemanning dygnet runt, alla årets dagar och arbetstiderna är varierade. Nu söker vi fler tillsvidareanställda som vanligtvis arbetar dagtid, kvällar och helger och du ska även kunna arbeta natt då alla arbetar minst en natt per månad.

Publiceringsdatum
2020-08-12

Dina personliga egenskaper
Som telefonist arbetar du med människor i fokus och är både nyfiken och lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda.

Vi söker dig som tycker om din röst - den är ditt främsta verktyg i rollen som telefonist.

Vår kandidat
Detta är en roll för dig som har gymnasieutbildning eller motsvarande. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från liknande serviceroll med telefonen som ditt redskap. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du är en van datoranvändare som lätt sätter dig in i nya system.

Stämmer detta in på dig?

Kontaktuppgifter och övrig information
Vi vill ge alla kandidater samma förutsättningar och väljer medarbetare utifrån personliga egenskaper och formell kompetens, d.v.s. arbetslivserfarenhet och genomförda utbildningar.

För mer information vänligen kontakta Christine Götegård Mörth på 070-247 98 02. Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Coor
Coor är en av Nordens ledande serviceleverantörer inom facility management (FM). Vi samordnar, utför och utvecklar olika tjänster i och omkring en fastighet. Ambitionen är att leverera marknadens smartaste och mest utvecklade erbjudande - vi kallar det Service med IQ.
Bland kunderna finns större och mindre verksamheter i många sektorer, såväl privata som offentliga. Coor bedriver verksamhet främst i Norden, men har också viss närvaro i Belgien och Estland.

Varaktighet, arbetstid
Skifttid Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Coor Service Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
5318449

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: