Telefonist och kundservice - Kalix Tele24 AB
Kalix Tele 24 AB / Kundservicejobb / Kalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Kalix,
Haparanda,
Luleå,
Överkalix,
Övertorneå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kalix Tele 24 AB i Kalix,
Haparanda,
Luleå,
Gällivare,
Solna eller i
hela Sverige Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten 2008 har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.
Under våren 2021 förvärvades Kalix Tele24 AB som nu ingår i Responda Group. Gruppen hanterar dagligen ca. 20 000 samtal och kontakter genom outsourcing för våra 2 500 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är vårt hjärta.
Här arbetar våra vi med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Vi söker dig som vill bli en del av oss nu så ansök idag! Gå gärna in på
www.responda.se och läs mer om vilka vi är.
Publiceringsdatum2022-06-08ArbetsuppgifterDu kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört och serviceinriktat lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur vi bemöter inringare i olika situationer.
ProfilDu är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är gärna van att arbeta med telefonen som verktyg. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med serviceinriktade arbetsuppgifter.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med härliga kollegor samt med en positiv och familjär arbetsmiljö. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.
Anställning och kontakt
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid eller deltid (75-100%). Arbetstiden är skift och fördelat mellan dagar, kvällar och helger. Vi kan erbjuda en längre visstidsanställning med väldigt stora möjligheter till en tillsvidareanställning. Så kontakta oss och sänd din ansökan, vi vill gärna höra dina önskemål för en tjänst hos oss!
Individuell lönesättning och kollektivavtal finnes.
Välkommen med din ansökan under denna vecka då vi startar upp vår utbildning under v.24.
Besök gärna vår
https://www.respondagroup.se samt våra sidor på
https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och
https://www.facebook.com/KalixTele24Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/Deltid. 75-100%. Tillträde: 2022-06-13 eller tidigare Visstidsanställning till
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKalix Tele 24 AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/31".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Kalix Tele 24 AB (org.nr 556420-8006)
Arbetsplats Kalix Tele24, Kalix
Kontakt Linda Johansson
070-5504594 Jobbnummer 6725653
Observera att sista ansökningsdag har passerat.