Telefonist, natt

Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice Borås / Receptionistjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice Borås i Borås

Västra Götalandsregionen

Regionservice är Västra Götalandsregionens interna serviceleverantör. Vi levererar överenskomna högkvalitativa servicetjänster så att Västra Götalandsregionens förvaltningar kan fokusera på att vidareutveckla sina verksamheter.

Publiceringsdatum
2012-12-10

Beskrivning
Telefoniservice är en del av Administrativt centrum som är ett område inom Regionservice och våra kunder finns över hela Västra Götalandsregionen. Vi hanterar ca 32 500 anknytningar och har ca 100 telefonister som dagligen svarar på omkring 20 000 samtal fördelat på fyra telefonicentra. I tillägg till detta hanteras ca 200 akuta medicinska larm i månaden.

Dina arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter är att lotsa in våra kunder i organisationen, samtalsförmedling, patientupplysning och larmhantering av medicinska och tekniska larm. Du kommer även att sköta administration och hantering av katastrofstöd, sökare, jourändringar och jourlistor. Våra arbetstider är dygnet runt hela året och därför måste du kunna arbeta såväl dag som natt och helger.

Kvalifikationer
Gymnasiekompetens och goda datakunskaper. Erfarenhet av att arbeta i telefonisystem för växel Philips alternativt Cisco, contactcenter eller annat telefoniarbete krävs.

I rollen som telefonist är det viktigt att kunna arbeta i ett högt arbetstempo, vara flexibel och kunna samarbeta bra med kollegor. Att vara serviceminded och ha förmågan att kunna lämna en känsla av trygghet hos våra kunder ses som en självklarhet. Du ska kunna behärska svenska och engelska flytande och det är meriterande om du har ytterligare språkvana. Önskvärt är tidigare erfarenhet av att ha arbetat natt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på http://www.vgregion.se/PV2021

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal

Arbetstider och omfattning
70 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-20
Ange följande referens när du ansöker: 2012/3630
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sektionschef, Annika Johansson 033-616 19 47

Facklig kontakt
Vision, Ingegerd Hermansson 0734-445330

Företag
Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice Borås

Adress
Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice Borås
Diariet, Regionens Hus
54287 Mariestad

Jobbnummer
1412588

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice Borås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice Borås: