Telefonist

Telefoniservice, Administrativt Centrum, Regionservice, Göteborg / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telefoniservice, Administrativt Centrum, Regionservice, Göteborg i Göteborg

Västra Götalandsregionen
Regionservice är Västra Götalandsregionens interna serviceleverantör. Vi levererar överenskomna högkvalitativa servicetjänster så att regionens förvaltningar kan fokusera på att vidareutveckla sina verksamheter. Regionservice är organiserat i sju områden; Administrativt Centrum, Inköp, Försörjning, Måltider, Närservice, VGR IT och Partnerrelation.
Telefoniservice är en del av Administrativt centrum som är ett område inom Regionservice och våra kunder finns över hela Västra Götalandsregionen. Vi hanterar ca 32 500 anknytningar och har ca 100 telefonister som dagligen svarar på omkring 20 000 samtal fördelat på fyra telefonicentra. I tillägg till detta hanteras ca 200 akuta medicinska larm i månaden.

Publiceringsdatum
2011-10-01

Dina arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter är att lotsa in våra kunder i organisationen, samtalsförmedling, patientupplysning och larmhantering av medicinska och tekniska larm. Du kommer även att sköta administration och hantering av katastrofstöd, sökare, jourändringar och jourlistor. Våra arbetstider är dygnet runt hela året och därför måste du kunna arbeta såväl dag som natt och helger.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning samt god datavana. I rollen som telefonist är det viktigt att kunna arbeta i ett högt arbetstempo, vara flexibel och kunna samarbeta bra med kollegor. Att vara serviceminded och ha förmågan att kunna lämna en känsla av trygghet hos våra kunder ses som en självklarhet. Du ska kunna behärska svenska och engelska och det är meriterande om du har ytterligare språkvana.

Övrig information
Vi strävar efter en jämn könsfördelning varför vi gärna ser manliga sökanden till tjänsten. Vi ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på http://www.vgregion.se/PV2021

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Arbetstider och omfattning
100% visstidsanställning mer än 6 månader eller längre

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-14
Ange följande referens när du ansöker: 2011/2001
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sektionschef, Marianne Wadefalk, 031-3429930

Facklig kontakt
Vision, Ingegerd Hermansson, 073-444 53 30

Företag
Telefoniservice, Administrativt Centrum, Regionservice, Göteborg

Adress
Telefoniservice, Administrativt Centrum, Regionservice, Göteborg
Diariet, Regionens Hus
54287 Mariestad

Jobbnummer
1043766

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telefoniservice, Administrativt Centrum, Regionservice, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telefoniservice, Administrativt Centrum, Regionservice, Göteborg: