Telefonist
Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoni / Receptionistjobb / Göteborg
2012-02-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Telefonist" (publicerad 2012-09-12) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoni i Göteborg,
Vänersborg eller i
hela Sverige Västra Götalandsregionen
Regionservice är Västra Götalandsregionens interna serviceleverantör. Vi levererar överenskomna högkvalitativa servicetjänster så att Västra Götalandsregionens förvaltningar kan fokusera på att vidareutveckla sina verksamheter. Regionservice är organiserat i sju områden; Administrativt Centrum, Inköp, Försörjning, Måltider, Närservice, VGR IT och Partnerrelation.
Publiceringsdatum2012-02-27BeskrivningTelefoniservice är en del av Administrativt centrum som är ett område inom Regionservice och våra kunder finns över hela Västra Götalandsregionen. Vi hanterar ca 32 500 anknytningar och har ca 100 telefonister som dagligen svarar på omkring 20 000 samtal fördelat på fyra telefonicentra. I tillägg till detta hanteras ca 200 akuta medicinska larm i månaden.
Dina arbetsuppgifterDina främsta arbetsuppgifter är att lotsa in våra kunder i organisationen, samtalsförmedling, patientupplysning och larmhantering av medicinska och tekniska larm. Du kommer även att sköta administration och hantering av katastrofstöd, sökare, jourändringar och jourlistor. Våra arbetstider är dygnet runt hela året och därför måste du kunna arbeta såväl dag som natt och helger.
KvalifikationerGymnasiekompetens och goda datakunskaper. Erfarenhet från att arbeta i telefonisystem för växel, contactcenter eller annat telefoniarbete krävs. Du ska kunna behärska svenska och engelska flytande.
I rollen som telefonist är det viktigt att kunna arbeta i ett högt arbetstempo, vara flexibel och kunna samarbeta bra med kollegor. Att vara serviceminded och ha förmågan att kunna lämna en känsla av trygghet hos våra kunder ses som en självklarhet. Det är meriterande om du har ytterligare språkvana förutom svenska och engelska.
Övrig informationVi ser gärna manliga sökande.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på
http://www.vgregion.se/PV2021Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Arbetstider och omfattningtimanställning visstidsanställning 3-6 månader
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-12
Ange följande referens när du ansöker: 2012/647
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarianne Wadefalk, 031-3429930
Facklig kontaktVision Ingegerd Hermansson, 0734 - 44 53 30
FöretagRegionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoniservice gbg
AdressRegionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoniservice gbg
Diariet, Regionens Hus
54287 Mariestad
Jobbnummer 1170047
Observera att sista ansökningsdag har passerat.