Telefoniansvarig till teknikkonsultföretag!

KFX HR-partner Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Är du servicemedveten och gillar att arbeta i en varierande roll? Har du tidigare arbetat med telefoni, och finns tillgänglig från 20 augusti? Vill du arbeta i ett tight team på tre personer och sitta i fräscha & nyrenoverade lokaler? Då kan du vara vår nya Telefoniansvarige!

Vi söker nu en Telefoniansvarig till vår internationella kund. Arbetsplatsen är placerad i Göteborg och de är ca. 1 000 medarbetare på arbetsplatsen. Kunden är ett teknikkonsultföretag som har kunder över hela världen.


Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. KFX är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Vilka kunder har vi?
KFX verkar i långsiktiga relationer med alltifrån små till stora bolag. På vår kundlista finns t.ex. globala varumärken inom hemelektronik och bilindustri samt några av landets största banker och försäkringsbolag. Ekonomer, chefer av olika slag, administratörer, säljare, ingenjörer, lagerarbetare..

Arbetsuppgifter
Tjänsten som Telefoniansvarig innebär att du arbetar med frågor kopplat till telefoni. Det innefattar bland annat beställning och hantering av abonnemang, telefoner och tillbehör, support till de anställda gällande abonnemang samt framtagande och uppföljning av telefonstatistik. Dessa arbetsuppgifter innebär att du kommer ha en tät kontakt med företags telefonoperatören och leverantören av telefoner och tillbehör. Du kommer även vara en del av arbetet med att uppdatera företagets interna system med information.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet från administration, service eller som t ex. växeltelefonist eller kundtjänstmedarbetare. Du har god datorvana och talar flytande svenska och engelska. Som person är du initiativrik, kommunikativ, stresstålig och prestigelös. Du fungerar väl i grupp, och bidrar med positiv energi och teamkänsla. Du är strukturerad och kan planera och prioritera ditt arbete.

Hos oss på KFX så genomsyras allt vi gör i våra ledord - Stolthet, Omtanke och Engagemang, så vi ser gärna att du är en person som värderar dessa egenskaper lika mycket som oss. När du är uthyrd hos vår kund så är du vårt ansikte utåt, och därför är det självklart för dig att hålla en hög kundservicenivå, att du tar ansvar över dina arbetsuppgifter och gärna ger det där lilla extra. Vi vill anställa dig som är engagerad, positiv och som ger 110 % när man är på arbetet.

Övrigt
Intervjuer sker löpande, därför ser vi att du skickar in din ansökan redan idag!

Anställning: Tillsvidare
Start: 20 augusti 2018
Arbetstider: måndagar-fredagar kl. 8-17.

Vid frågor eller funderingar kontakta Elin Andersson på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-07-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-12
Ange följande referens när du ansöker: 3332
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Andersson 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4262906

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: