Tele2 söker kundservicemedarbetare till Tele2 Växel Large

Tele2 Sweden, Business Sales & Delivery, Business Customer Servi / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tele2 Sweden, Business Sales & Delivery, Business Customer Servi i Stockholm

Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA.

Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång.

Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.

Customer Operations Tele2 Sverige hanterar kundservice för både privat- och företagskunder. Betydelsen av kundservice ökar i takt med våra kunders förväntningar och därför arbetar vi på Tele2 intensivt med att utveckla kontakterna med våra kunder.

Customer Operations Business är en avdelning som agerar support åt Tele2 Sveriges företagskunder. De segment vi ansvarar för beträffande administrativ kundförvaltning är Corporate & Public, Large Enterprise Sales och Small.

Tele2 Växel Large är ett kundserviceteam där du har kontakt med kunder som använder Tele2 Växel som växeltjänst. Teamet arbetar med tjänster så som fast, mobilt, data och växeltjänster.

Det här är jobbet...

Du kommer hantera ärenden från Tele2:s företagskunder, samarbetspartners, kommuner, landsting och föreningar. Du arbetar med kundens utpekade kontaktpersoner på företagen vad avser fakturafrågor, produktfrågor, simkortshantering, tilläggstjänster, abonnemangsfrågor, leveransfrågor, m.m. Arbetet är mycket komplext och bedrivs i många olika stödsystem varvid helhetssyn och detaljkunskap är lika viktigt.

Du ska:

• Arbeta i realtid och vara proaktiv
• Kommunicera med kund i tal och skrift
• Arbeta enligt kundserviceschema
• Hantera kortare ärenden men även längre ärenden av utredningskaraktär.

Det här är vad du har:

• Serviceyrke med kundkontakt
• Fördel med teknik/telecom bakgrund
• Gymnasie-/ högskoleutbildning

Du ska ha en hög social kompetens, är driven och gillar många kontaktytor. Tar eget ansvar, fattar beslut och skapar resultat i högt tempo.

Du är energisk, driven och älskar utmaningar i en föränderlig miljö. Tar initiativ, är kreativ och nytänkande.

Framför allt är du kundfokuserad och lösningsfokuserad.

Vi värdesätter attityd!

Det är en självklarhet att du förstår och lever efter våra värderingar - öppenhet, kostnadsmedvetenhet, flexibilitet, agera, kvalitet och utmana.

Det här är vad Tele2 kan ge dig:

: en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad. : stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.: Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.

Vill du veta mer om hur det är att arbeta med oss? Följ våra ambassadörer på vår Facebooksida; Tele2 Karriär

Tjänsten är en tillsvidareanställning och önskat tillträdesdatum är snarast.

Tjänsten är placerad i Kista One.

Välkommen med din ansökan via formulär nedan. Dock senast den 10 september 2015.

Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Omgående tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-08-25

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-10
Ange följande referens när du ansöker: 2015/286
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tele2 Sweden, Business Sales & Delivery, Business Customer Service

Adress
Tele2 Sweden, Business Sales & Delivery, Business Customer Service
Borgarfjordsgatan 16
16440 Kista

Kontorsadress
Borgarfjordsgatan 16

Jobbnummer
2404145

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tele2 Sweden, Business Sales & Delivery, Business Customer Servi

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tele2 Sweden, Business Sales & Delivery, Business Customer Servi: