Tele2 Söker Kommunikatörer Till Service Center

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2011-07-08

Företaget
Tele2 är en telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den kundserviceavdelningen på företagssidan med ett antal personer.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra Service Center som hanterar ärenden från Tele2s kontaktpersoner och deras största företagskunder, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Teamet arbetar med fakturafrågor, produktfrågor, felanmälningar, simkortshantering, tilläggstjänster, abonnemangsfrågor, leveransfrågor, driftstörningar, m.m. Man hanterar både kortare ärenden och ärenden av längre utredningar. Du har också hand om hantering, bevakning, återkoppling utifrån givna ramar. Du kommer att jobba i ett antal olika affärssystem och kommer till en början att ha stöd och utbildning inom dessa.
Möjligheter
Du kommer in i en stor organisation med stora möjligheter. Du får gedigen utbildning till en början och har sedan möjlighet att påverka din kompetens- och löneutveckling.

Kvalifikationer
Vi söker dig som gillar kundsupport och problemlösning. Du är stresstålig och noggrann i ditt arbete. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system. Det är viktigt att du har ett intresse för mobiltelefoni, telefoni och bredbandsbranschen.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är i början på september då en stor grupp börjar utbildning och introduktion. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av kunden.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju med kort varsel.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=113
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Viktoria Berg på telefon 08-400 25 860
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-07-13
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: Företagskundtjänst Tele2
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Konsultchef, 08-40025860, rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0720-150593

Jobbnummer
981765

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: