Tele2 söker Informatör till Technical Customer Support, timanstä

Tele2 Sweden / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tele2 Sweden i Stockholm, Solna, Järfälla, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA.

Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång.

Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.

Avdelningen Technical Customer Support

Avdelningen Technical Customer Support inom Customer Operation Business ansvarar för teknisk support till Tele2:s företagskunder.

Gruppen TCS Info

När du jobbar i gruppen TCS Info jobbar du med informationsspridning, felsökning, ärendehantering mm. Du har mycket kontakt med andra personer inom Tele2 och du har också mycket kundkontakt både via telefon och mail. Under dagtid sitter du som spindeln i nätet och hanterar massor av information som ska spridas till alla som behöver den. På kvällar, helger och nätter jobbar du med teknisk support till våra största företagskunder. Det är mycket att hålla reda på och du kommer att jobba i en mängd olika system. Viktigast av allt är att du verkligen älskar variation och fullt ös.

 I en punktlista blir de viktigaste uppgifterna:

• Jobba med informationshantering
• Teknisk support och ärendehantering
• Kontinuerlig återkoppling till kund 

Vem är du?

Vi tror att du har jobbat inom telekom. Vi tror att du tycker att teknik är lika roligt som vi. Att du har tidigare erfarenhet från service och har jobbat med kundkontakt tidigare är ett krav. Svenska och engelska är språken du måste kunna både skriva och prata obehindrat. Du gillar variation och vet vad det betyder att jobba i ett högt tempo. Eftersom vi jobbar på ett rullande 24/7 schema och alltid är bemannade är det bra om du tidigare testat att jobba natt.

 Det här är vad Tele2 kan ge dig:

• En plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.

• Stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.

• Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.

Vill du veta mer om Tele2 och oss som jobbar här, surfa in på www.tele2.se/karriar och läs mer.

Tjänsten är en timanställning, vid behov och placeringsort är Kista.

Välkommen med din ansökan senast den 1 november 2016. Urval och intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Extra, vid behov. Tillträde: Omgående Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-10-19

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-01
Ange följande referens när du ansöker: 2016/324
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tele2 Sweden

Adress
Tele2 Sweden
Borgarfjordsgatan 16
16440 Kista

Kontorsadress
Borgarfjordsgatan 16

Jobbnummer
3114812

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tele2 Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tele2 Sweden: