Tele2 söker en gruppchef till Customer Service, B2B Support
Tele2 Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tele2 Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Tyresö eller i
hela Sverige Forget what you already know about us. That will always be yesterday's Tele2. We change things - by challenging everything - every day. It may be the way people all over the world connect, work or socialize. Or it may be the way we ourselves work and operate here at Tele2. Change and challenge is in our DNA and has been since the day Tele2 was born. This takes fearlessness and courage. It takes a liberating and flexible workplace. And most important, it takes great people, with great potential, and the ability to work and develop in an ever-changing environment. People like you?
Nu söker vi en Gruppchef som vill jobba i en organisation där vi både fokuserar och lyssnar på våra kunder. Är det dig vi letar efter?
Det här är jobbet...
Customer Service, B2B Support inom Tele2 Sverige hanterar kundservice för våra största företagskunder. Vi har kontakt med kunder via telefon, chatt och mail. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra kvalitet och driva effektivitet för att ge våra kunder en service i världsklass.
Till vår företagskundservice, söker vi en erfaren ledare med förmåga att etablera och utveckla team med fokus på kommunikation som tjänst (KST) samt kundservice. Som Gruppchef kommer du att ingå i ledningsgruppen för Customer Service, B2B Support. Du kommer att ha många kontaktytor och kommunicera med såväl medarbetare inom B2B Support som med andra avdelningar internt på Tele2. Tjänsten kräver goda ledaregenskaper, kommunikationsförmåga, högt kundfokus, lösningsorientering och förmågan att bidra till att skapa tydliga processer och rutiner.
Som Gruppchef till ett av våra kundteam, team Service Center, arbetar du bland annat med:
• Strategier och ramar för våra processer
• Strukturera och effektivisera arbetet kring våra kundinteraktioner
• Bidra till att utveckla processer och rutiner i samarbete med övriga avdelningar
• Arbeta aktivt med rootcauselösningar och förändringsarbete
• Med ett coachande ledarskap vara närvarande och leda gruppen i det dagliga arbetet
• Coacha dina medarbetare och identifiera utvecklingsmöjligheter på individnivå
• Leda och driva ett proaktivt och återkopplande arbetssätt.
Det här är vad du har...
För att vara framgångsrik i rollen letar vi efter dig som är en trygg ledare och van vid att skapa struktur och entusiasmera dina medarbetare. Viktigt är att du har erfarenhet av att arbeta med förändringsarbete och att skapa struktur. Du har lätt för att samarbeta och skapa relationer då arbetet innebär stora kontaktytor internt.
Vi söker dig som förutom rätt inställning har:
• 5-10 års erfarenhet av ledarskap, gärna från en liknande roll
• Viljan att skapa processer och driva förändringsarbeten
• Är flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Mycket goda kunskaper i Office paketet
Du är serviceorienterad, självgående, lösningsfokuserad och har lätt för att tänka innovativt och drivs av utmaningar och förändringar.
Det här är vad Tele2 kan ge dig...
• en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.
• stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.
• Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.
Är du en engagerad och driven person som brinner för att leda och motivera ditt team och samtidigt skapa en kundservice i världsklass, så tror vi att du är helt rätt person för oss. Och att vi är helt rätt plats för dig. Vi ser fram emot att få träffa dig!
Tjänsten är placerad i Kista.
Vill du veta mer om Tele2 och oss som jobbar här, surfa in på
www.tele2.com/career och läs mer.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Regular
Publiceringsdatum2018-10-29ErsättningFixedSalary
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAngelica Ek
hr-support-se@tele2.comFöretagTele2 Sverige AB
AdressTele2 Sverige AB
BOX 62, 16494 Kista
16448 Stockholm
KontorsadressTORSHAMNSGATAN 17, 164 40 Kista, Stockholms län
Jobbnummer 4427765
Observera att sista ansökningsdag har passerat.