Tekniskt lagd administratör till fastighetstekni

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vill du ha en arbetsdag fylld av administrativa sysslor på ett av Sveriges ledande företag inom fastighetstekniska tjänster? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag för dig på ca 6 månader i Solna!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta i ett team med kollegor i olika kompetensområden från tekniska installationer, drift, underhåll och hjälper projekt- och serviceledare med administrativa sysslor, utskrift, fördelning samt uppföljning av ordern och beställningar. Att sammanställa dokumentation på det dem utför i anläggningarna är också på din lott då du håller koll på att de utför myndighetsbesiktningar i rätt tid. Du är behjälplig vid offertförberedelserna, gör uppföljningar och ser till att allting noteras i affärssystemet.

Vem trivs här?
Du som har jobbat med administration tidigare och har en teknisk utbildning att luta dig mot kommer att känna igen dig. Har du även erfarenhet av byggteknik och av byggteknisk administration kommer du lätt in i rutinerna.

Är du tekniskt lagd men vill hellre arbeta med administration har du kommit till rätt arbetsplats. Har du god datavana kommer du att trivas med uppgifterna.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Cilla Orban Rekryteringsansvarig på 08-598 981 54

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-05-24

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
1253396

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: