Tekniskt ansvarig för hårdvara och mjukvara
Clickbase Corporation Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clickbase Corporation Sverige AB i Stockholm Om Touchguide Solutions AB
Vi jobbar med navigeringslösningar för publika miljöer såsom köpcentra, flygplatser och sjukhus. Inom köpcentra är vi ledande i norden med kunder i såväl Sverige som i Norge. Exempel på kunder är Gallerian, Kista Galleria, Bromma Blocks, Täby Centrum samt Sandvika Storcenter.
Publiceringsdatum2013-03-12Om tjänstenVi utvecklar all vår mjukvara i samarbete med Tarento AB som är ett
dotterbolag till Connecta AB med kontor i Bangalore/Indien. Din huvuduppgift blir att projektleda samtliga aspekter av vår utveckling. Det kan handla om såväl nya kundkrav/ funktioner/produkter som löpande
supportärenden/tickethanering.
I nuläget hanterar vi också hårdvaruservice själva men vi vill starta ett servicenätverk av lokala partners. Detta kommer du också att få sätta upp och under en övergångsperiod kommer du att få sköta existerande serviceärenden ute hos kund. Det handlar om enklare moment men känsla för hårdvara och nätverk är viktigt för tjänsten.
Vi är en liten effektiv organisation så du behöver verkligen vara
självgående och ha en stark känsla för prioritering och projektledning.
Välkommen med din ansökan!
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-04-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
amit.bhargava@touchguide.seKontaktAmit Bhargava
amit.bhargava@touchguide.seFöretagCLICKBASE CORPORATION SVERIGE AB
AdressCLICKBASE CORPORATION SVERIGE AB
Box 869
10134 Stockholm
KontorsadressBarnhusgatan 20
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-54900850
E-postadress:
amit.bhargava@touchguide.se Jobbnummer 1490817
Observera att sista ansökningsdag har passerat.