Teknisksupport på Telenors kundservice i Kalmar
Sykes Sweden AB / Kundservicejobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Kalmar,
Mörbylånga,
Karlskrona,
Uppvidinge,
Karlshamn eller i
hela Sverige Medarbetare till Tekniksupporten på Telenors kundservice i Kalmar
Vi erbjuder
Som kundservicemedarbetare på Telenor hjälper du deras kunder via inkommande samtal. Vanliga frågor som du kommer hjälpa till med är felsökning av mobiler, surfplattor och mobila bredband. Felsökningarna går ut på att ta reda på om det är någon felaktig inställning, täckning, nätet, något i våra system eller bara guida kunden då kund kan behöva vägledning. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa dennes problem på ett effektivt och systematiskt sätt.
I rollen jobbar du primärt med felsökning men du kan även behöva svara på frågor som berör abonnemang, produkter och fakturor.
Du har inga krav att sälja aktivt, men i många samtal ingår det som en naturlig del då kunden kan vara i behov av andra produkter. Vi tillämpar fast grundlön med en bonusmodell vilket innebär att du även har möjlighet att själv påverka din lön.
Med målsättningen att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att lyckas får alla nya anställda en introducerande utbildning och träning.
Grunden i ditt arbete kommer vara att leverera med kvalitet och effektivitet samt att stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
En av våra medarbetare Ron som arbetar som kundservicemedarbetare uttrycker sig såhär om sitt arbete hos oss:
"Det jag tycker är bra med SYKES är att man lär känna mycket människor och det är bra gemenskap i teamen, det har gjort att jag har stannat i fem år hittills. Det finns mycket olika delar man kan arbeta med, olika team man kan arbeta på som är specialiserade på olika saker. Det finns bra utvecklingsmöjligheter, inte bara som chef utom också på andra sätt. Jag ser flera av mina kollegor som gjort karriär och det har jag också gjort. Först jobbade jag med teknisk support, sedan sökte jag till ett team som har extra fokus på sälj och sedan åkte jag till Cypern och jobbade på siten där ett tag och nu sitter jag i Kalmar på ett mer säljinriktat team igen."
Vi söker
Dig som har förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vi ser att du kan formulera dig väl i både tal och skrift. Du behöver ha möjlighet att arbeta oregelbundna arbetstider, både dag, kväll och helg. Vi ser ett värde i att du är flexibel. Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar. Vi vill att du är motiverad och mån om att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för våra kunder när du hjälper dem att hålla kontakten med de och det som betyder mest. Du har en förmåga att ta till dig metoder för säljteknik och använda det i de samtal där du säljer.
Vi söker dig med gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office. Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Publiceringsdatum2019-10-14Om tjänstenAnställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, heltid.
Startdatum, 11 november
Lön och förmåner, fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal och utöver det möjlighet till bonus och provision.
Sista ansökningsdag, Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressSykes Sweden AB
Fartygsgatan 4
39230 Kalmar
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sykes Sweden AB (org.nr 556437-7439)
Fartygsgatan 4 (
visa karta)
392 30 KALMAR
Jobbnummer 4885782
Observera att sista ansökningsdag har passerat.