Teknisk supprt/2nd line support

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Sundsvall, Timrå, Härnösand, Nordanstig, Kramfors eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-04-07

Företaget
Bravura söker för kunds räkning medarbetare som kommer arbeta med 2nd line support. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.

Denna tjänst är ett konsultuppdrag och en del av vår personaluthyrning. Detta innebär att du arbetar som konsult initialt via Bravura med goda möjligheter på sikt till tillsvidareanställning hos våra samarbetsparter.


Dina arbetsuppgifter
Företaget står inför en stor förändring där de ska implementera ett nytt system. Du ingår i ett team med en viktig uppgift att agera länken mellan det gamla och nya systemet som arbetar för att säkerställa att kunderna ska få sin beställning komplett och i rätt tid.

I rollen löser och hanterar du en stor variation av beställningar från företagets privatkunder. Initialt innebär det främst att hantera många ärenden på kort tid och med tiden är målsättningen att det dagliga arbetet ska utvecklas till mera djupare analyser och lösning av mer komplexa ärenden.

Teamet du ingår i är en ny gruppering inom företaget och det kvalitativa arbetet gruppen gör kommer att sätta standarden för företaget och deras kunder.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT
• Erfarenhet av teknisk support
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo och är inte rädd för att ta dig an nya utmaningar. Du har ett stort intresse för teknik och strävar efter att ge service på ett professionellt och tillmötesgående sätt. Vidare så är du en lagspelare som drivs av att arbeta och växa tillsammans som ett team.

Övrig information:

Start: Maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk support, 2nd line support, service, kundservice, Sundsvall

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5182838

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: