Teknisk supportspecialist till GoExcellent

GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Piteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Piteå, Luleå, Älvsbyn, Boden, Skellefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Piteå, Östersund, Solna, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 500 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, DNA, Fortum, PlusTV, RiksTV och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors, Oslo, Stockholm och nio andra orter i Finland och Sverige, Genom att ge våra medarbetare rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

GoExcellent söker medarbetare till vår uppdragsgivares tekniska supportavdelning. Som teknisk supportspecialist löser du kundernas tekniska problem via telefon, chat och med hjälp av fjärrstyrning av kundens dator. Kundkretsen består av privatkunder likväl som företagskunder. Vårt högsta och viktigaste mål med arbetet är nöjda kunder.  

De problem som felsöks är av varierande teknisk grad, allt ifrån bekymmer med e-post till datorer som är obrukbara. I arbetet så jobbar man med de flesta av produkterna som exempelvis Office, Windows, Spel och hårdvara.

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för datorer; självlärd eller utbildad. Du ska vara en duktig problemlösare som trivs med att arbeta i team.

Här får du chansen att utveckla både dina tekniska och personliga färdigheter samt möta många andra likasinnade människor. 

Som medarbetare hos oss får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coachning. Som person bör du vara positiv, social, snabblärd, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål. Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat. Service och kundfokus är något som du tar för givet och att lösa problem ser du som en utmaning. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av resultatfokus.

 Vi söker:

• Du ska ha slutfört 3-årigt gymnasieutbildning.
• Eftersom du kommer att arbeta med kommunikation via telefon så är det ett krav att du har mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift. 
• Det är även meriterande om du behärskar de nordiska språken i tal och skrift.
Du är social som person och har förståelse för vikten av att sätta kunden i fokus och tar det som en förmån att få hjälpa andra människor.

Vi vill att du har följande tekniska kunskaper:

• Flerårig kunskap och van vid att arbeta med Windows och Office.
• Du har ett stort intresse av Teknologi.
• Erfarenhet av ärendehanteringssystem och kunskapsdatabaser är meriterande.
• God problemsökningsförmåga.   
• Certifieringar är meriterande men inte ett krav.

Publiceringsdatum
2012-04-25

Arbetstider och omfattning
Arbetstiderna är dagtid, måndag till fredag. Anställningsformen är timanställning. Rekryteringsprocessen pågår och tillträde är den 11 juni och 3 september 2012.

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Stenqvist, 0850104000
Malin Nordlund, 0911-250607
Carolina Marklund, 0911 250625

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm

Jobbnummer
1225759

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: