Teknisk Supportchef

Carlsberg Sverige AB On Trade / Receptionistjobb / Stockholm
2008-12-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk Supportchef" (publicerad 2009-03-09) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Carlsberg Sverige AB On Trade i Stockholm, Solna, Sigtuna, Göteborg, Falkenberg eller i hela Sverige

Carlsberg Sverige – ett innovativt företag med lång tradition
Carlsberg Sverige är Sveriges ledande dryckesföretag som ingår i den internationella bryggerikoncernen Carlsberg Breweries. Vi tillverkar, marknadsför och säljer välkända varumärken som Carlsberg,
Falcon, Pripps Blå, Ramlösa, Pepsi och Festis.
Varje år dricker svenska folket ca 370 miljoner liter öl, vatten och läsk som har tillverkats och levererats av våra ca 1200 medarbetare.
Vår passion är att erbjuda konsumenterna ett brett utbud av drycker som ger njutning, släcker törst och kryddar tillvaron. För våra kunder inom handel och restaurang ska vi, baserat på vår
professionalism, vara den självklara partnern.
Carlsberg Sverige erbjuder en internationell miljö med kunniga och entusiastiska medarbetare, nya och klassiska varumärken och en mångfald av kunder. Vi driver utvecklingen av svensk dryckeskultur,
och värnar om tradition, hantverk och hög kvalitet. Ambition, innovation, ansvar och ärlighet är ledord i såväl det strategiska som det dagliga arbetet.
Huvudkontoret finns i Stockholm. På bryggeriet i Falkenberg produceras öl och läsk, och i Ramlösa tillverkas vatten.
Tjänsten som supportchef innebär att ansvara för att Carlsberg Sveriges kunder blir hjälpta på bästa sätt med rätt prioritet. Med det menas att leda och fördela inkommande ärenden till rätt funktion
och avdelning, och sedan att övervaka så att ärendet fortskrider enligt plan. Arbetet innebär också att på ett operativt sätt delta och stödja verksamheten och gruppen i det dagliga arbetet.
Supportchefen sätter mål och följer upp dem inom funktionen. Han/hon är också personalansvarig. Befattningen innebär även att man ska verka för att Carlsberg Sverige och Teknik & Service når uppsatta
KPI:er och verkar för en Perfect Serve.

Publiceringsdatum
2008-12-15

Dina arbetsuppgifter
• Leda utveckling och uppdatering av RESLINK, samt rapportering utanför systemet.
• Ansvarig för att leda Helpdeskfunktionen.
• Ansvarar för att visualisera måluppföljandet inom Teknik och Service.
• Genomföra medarbetarsamtal i form av PU/RAK samtal med målsättning och uppföljning av servicemål.
• Aktivt hålla sig uppdaterad på utvecklingen inom branschen genom samresor, deltagande på regionala säljmöten med Fältsälj samt Teknik och Service.
Profil: 
Du som söker denna tjänst har treårigt tekniskt gymnasium eller motsvarande som bakgrund. Vi ser gärna att du har 3-5 års erfarenhet av arbete som chef inom kundtjänst, helpdesk eller motsvarande
teknisk supportverksamhet.
Som person är du målfokuserad och har en stark inre vilja att vinna. Du har ledarerfarenheter och tycker om att fatta beslut. Du har en förmåga att uttrycka dig tydligt och inspirerande inför grupp
och du sätter alltid kunden i fokus. Goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift krävs.
Supportchefen rapporterar till Chefen för Teknik & Service
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Amneryd på tel 08-757 7105.

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-12-29
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Niklas Amneryd, +46 0708-62 87 11

Företag
Carlsberg Sverige AB On Trade

Adress
Carlsberg Sverige AB On Trade
Bryggerivägen 10
16186 Stockholm

Jobbnummer
369944

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Carlsberg Sverige AB On Trade

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Carlsberg Sverige AB On Trade: