Teknisk supportansvarig med kundfokus

Questback Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Questback Sweden AB i Stockholm

Nu söker QuestBack förstärkning! Vill du vara med och få ett framgångsrikt bolag att expandera? Har du siktet inställt på en varierande och intressant supporttjänst i en framgångsrik internationell koncern? Då är detta en ypperlig chans för dig, att stärka din yrkeserfarenhet och ha roligt under tiden!

Den svenska verksamheten består av ett 30-tal personer på huvudkontoret i Stockholm. Du kommer att ingå i en kundvårdsavdelning med totalt 9 personer. Din arbetsplats blir i QuestBacks nya och fräscha lokaler i centrala Stockholm.

Rollbeskrivning
Vår uppgift är att se till att alla våra kunder får snabb, bra och pedagogisk support kring våra produkter. I din roll ansvarar du för att bistå med kvalificerad kundsupport, både genom att ge tekniskt stöd och genom mer problembaserad support. Du kommer tillsammans med dina kollegor att ta emot inkommande ärenden via telefon, chatt och e-post samt stå för den tekniska kompetensen vid kundmöten.

I rollen som supportansvarig arbetar du för att alla våra kunder får snabb, bra och pedagogisk support på våra produkter. Du kommer också att spela en viktig roll vad gäller tekniska frågor kring integration och web services. Utöver detta ansvarar du för teammöten, driftsmöten samt mål- och resultatsamtal.

Målet för rollen är att optimera kundupplevelsen i varje kundkontakt, att hålla vad vi lovar gällande servicenivåer mot kund och att erbjuda en bred teknisk kompetens. Du kommer att spela en stor roll i arbetet med att utveckla vår tekniska support. Tillsammans ska vi fortsätta att bygga en kultur med kundfokus!

Publiceringsdatum
2013-12-13

Kvalifikationer
• Kunskap om integration, web services, JavaScript och HTML
• Stor förståelse för samt intresse av teknik och teknikfrågor
• Stort kundfokus
• Ledarerfarenhet, du har lätt att få folk med dig
• Vana från telefon- och mailsupport
• Duktig på att mäta och följa upp mål
• Analytisk lagd med stor processförståelse
• Proaktiv och initiativrik
• Social och prestigelös

Vi ser gärna att du har erfarenhet från en teknikintensiv bransch. Du är förändringsbenägen och van vid ett högt tempo. Du strävar efter att utveckla både dig själv och andra för att bli bäst på det ni gör. Självklart gör du allt med stort engagemang och glädje. Det är meriterande om du har arbetat med C#.

Sök idag!
Skicka din ansökan innehållande CV samt personligt brev så snart som möjligt till jobb@questback.se . Vid frågor maila gärna mia@questback.se . Intervjuer kommer att ske löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-01-25
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@questback.se

Företag
Questback Sweden AB

Adress
Questback Sweden AB
Kungsgatan 48
11135 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatagn 48
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4408800

Jobbnummer
1728887

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Questback Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Questback Sweden AB: