Teknisk Support Till Utbildningsföretag

Ryska Posten Bemanning / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en teknisk support som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM VÅR KUND

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en lösningsorienterad teknisk support. Företaget grundades 1990 och är just ni en spännande utvecklingsfas. Deras utbud av smarta tjänster passar från förskolor till vuxenutbildning och bidrar till att ge elever likvärdiga förutsättningar att klara skolan. Företaget brinner för deras produkter som gör skillnad för många barn och elever. Kontoret är beläget i moderna och trevliga lokaler i Hammarby Sjöstad.

OM TJÄNSTEN

I din roll som teknisk supportkommerdu att kombinera kommunikation och projektledning gentemot kund med teknisk problemlösning.Arbetet innebär främst att leda och stödja kunder i tekniska processer som automatiserar deras kontohantering i företagets tjänster. Tjänsten är en tillsvidaremed 6 månaders provanställning och du ingår i Kundsupportgruppen som idag består av en chef, två kundsupportmedarbetare och en teknisk support.Du kommer att arbeta måndag-fredag kl.08:00 - 16:30 och önskemålet är att du börjar i augusti.

Publiceringsdatum
2019-08-13

Arbetsuppgifter
Som teknisk supportkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.Du kommer till exempel att:

Leda och stödja kunder i tekniska processer

Utgöra teknisk second line-support

Hantera allmänna tekniska supportärenden både från externa och internt kunder

VI SÖKER DIG SOM

Kan uttrycka sig obehindrat i både tal och skrift på svenskaoch engelska.

Har arbetat i kundtjänst eller liknade arbetsuppgifter tidigare

Har intresse och erfarenhet av datorer och IT-system

Har minst gymnasieutbildning

Som person är du positiv, flexibel och har förmågan att hantera stressiga situationer. Du är trygg i dig själv, noggrann och självständig. Det är viktigt att du är lösningsorienterad och är strukturerad i ditt arbete.På grund av derasstarka tillväxtvärnar de att man ärprestigelös, öppenhet och kan arbeta i team.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande ochannonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Denna rekryteringsprocess hanteras utav Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla frågor angående tjänsten går till oss.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor besvaras dessa på info@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro gabriela.montenegro@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4850375

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: