Teknisk support till stort telekombolag

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-05-08

Företaget
Företaget är en av Europas ledande telekomföretag. Företaget präglas av frihet under ansvar och söker dig som är ambitiös och driven. Företaget har många exempel på medarbetare som utvecklats i sin roll eller gått vidare inom bolaget. För rätt person finns många framtida möjligheter! Rollen som teknisk support är placerad i Kista.

Dina arbetsuppgifter
Du arbetar i en grupp som består av 5 andra personer. Gruppens arbetsuppgift är att hantera ärenden som avser ADSL och VoIP. Rollen som teknisk support innebär att du felsöker och löser olika tekniska ärenden som kommer via ett ärendehanteringssystem. En del ärenden skickar du vidare till NOC eller andra underleverantörer. Det är den tekniska supporten som äger ärendet och kommunicerar status till kunden. Gruppen är schemalagd på tre alternativa arbetspass, som tidigast börjar du arbeta 06:45 och arbetar till 15:15. Som senast kan du börja 11:45 och arbeta till 20:15.

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• Erfarenhet av kundkontakt, gärna från en liknande roll.
• Erfarenhet av teknisk felsökning, gärna på ADSL alternativt VoIP (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är kommunikativ, öppen och social. Därtill är du ambitiös, driven och nyfiken. Då rollen kräver hög grad av kommunikation söker vi dig som är orädd i att kontakt med kunder och medarbetare

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:teknisk support

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11733 Stockholm

Jobbnummer
1867420

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: