Teknisk support till Samsung i Stockholm

Manpower AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om jobbet

Samsung utökar sin nordiska serviceorganisation och letar nu efter en engagerad och dedikerad person för att arbeta med teknisk support för att stödja deras service-avdelning. Avdelningen arbetar med teknisk expertkompetens gällande hushållsapparater och vitvaror.

Vad innebär rollen?

Kundnöjdhetsorganisationen är en strategisk del av Samsungs verksamhet och ansvarar för att säkerställa och förbättra tjänsten för elektroniska produkter som säljs i Norden. I rollen som teknisk support kommer ditt huvudansvar vara att arbeta med ärenden ifrån deras Call Center för hushållsapparater i Norden.

Du kommer att rapportera till den nordiska CE-servicechefen i Kista, Sverige men du kan välja att arbeta från något av deras övriga nordiska kontor (Sverige, Norge, Danmark).



Publiceringsdatum
2020-09-16

Dina arbetsuppgifter
* hantera ärenden ifrån deras B2C Call Center-agenter angående hushållsapparater/vitvaror som t.ex. tvättmaskiner, torktumlare, kylning och inbyggda produkter
* Du kommer att granska ärenden och instruera deras Call Center-agenter för att på rätt sätt att hantera kundernas behov



Vem söker vi?



Bakgrund
* Teknisk examen föredras, alternativt har du arbetat i en liknande roll tidigare
* Du har erfarenhet av att arbeta med service och support av hushållsapparater
* God kunskap och förståelse för både mjukvara och hårdvara för moderna hushållsapparater



Vi söker en individ som:

* är bra på att prioritera sitt arbete
* har kort inlärningskurva och god förmåga att anpassa sig, och ta initiativ i okända situationer
* har en god analytisk förmåga
* har en god förmåga att ta initiativ, driva uppgifter och dagliga aktiviteter på egen hand
* är kundorienterad och har god känsla för service
* har goda kunskaper inom Microsoft Office
* har en god kommunikationsförmåga på engelska



Vi letar efter någon som har ett genuint intresse för konsumentelektronik och kundservice. Du bör vara slutkundorienterad och lyhörd för kundernas behov. För att lyckas i rollen måste du vara energisk och självgående och ha förmågan att hitta nya lösningar på komplexa problem.



Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2be1f3e3-3e4a-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Jobbnummer
5362250

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: