Teknisk support till Samsung i Stockholm
Manpower AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om jobbet
Samsung utökar sin nordiska serviceorganisation och letar nu efter en engagerad och dedikerad person för att arbeta med teknisk support för att stödja deras service-avdelning. Avdelningen arbetar med teknisk expertkompetens gällande hushållsapparater och vitvaror.
Vad innebär rollen?
Kundnöjdhetsorganisationen är en strategisk del av Samsungs verksamhet och ansvarar för att säkerställa och förbättra tjänsten för elektroniska produkter som säljs i Norden. I rollen som teknisk support kommer ditt huvudansvar vara att arbeta med ärenden ifrån deras Call Center för hushållsapparater i Norden.
Du kommer att rapportera till den nordiska CE-servicechefen i Kista, Sverige men du kan välja att arbeta från något av deras övriga nordiska kontor (Sverige, Norge, Danmark).
Publiceringsdatum2020-09-16Dina arbetsuppgifter * hantera ärenden ifrån deras B2C Call Center-agenter angående hushållsapparater/vitvaror som t.ex. tvättmaskiner, torktumlare, kylning och inbyggda produkter
* Du kommer att granska ärenden och instruera deras Call Center-agenter för att på rätt sätt att hantera kundernas behov
Vem söker vi?
Bakgrund * Teknisk examen föredras, alternativt har du arbetat i en liknande roll tidigare
* Du har erfarenhet av att arbeta med service och support av hushållsapparater
* God kunskap och förståelse för både mjukvara och hårdvara för moderna hushållsapparater
Vi söker en individ som:
* är bra på att prioritera sitt arbete
* har kort inlärningskurva och god förmåga att anpassa sig, och ta initiativ i okända situationer
* har en god analytisk förmåga
* har en god förmåga att ta initiativ, driva uppgifter och dagliga aktiviteter på egen hand
* är kundorienterad och har god känsla för service
* har goda kunskaper inom Microsoft Office
* har en god kommunikationsförmåga på engelska
Vi letar efter någon som har ett genuint intresse för konsumentelektronik och kundservice. Du bör vara slutkundorienterad och lyhörd för kundernas behov. För att lyckas i rollen måste du vara energisk och självgående och ha förmågan att hitta nya lösningar på komplexa problem.
Sök tjänsten i dag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2be1f3e3-3e4a-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 5362250
Observera att sista ansökningsdag har passerat.