Teknisk support till Picadeli!
Picadeli AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Picadeli AB i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Teknisk support - sommarjobb på ett expansivt och spännande företag!
Har du en passion för teknik och service samt ett driv av att alltid göra ditt yttersta för att hålla högsta möjliga kundnöjdhet? Är du ambitiös, modig och en driftig person som söker sommarjobb på ett expansivt och roligt företag där alla gör sitt bästa för att nå resultat? Är du dessutom ansvarfull, har en hel hög med social kompetens och vill dela med dig av din positiva energi till dina kollegor kan ett sommarjobb på Picadeli vara som klippt och skuret för dig! Placeringsort Göteborg.
Picadeli AB erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock där kunden själv komponerar ihop sin sallad. 2009 lanserade Picadeli sin första salladsbar med viljan att förändra människors lunchbeteende genom att erbjuda ett helt nytt sätt att köpa sallad. Idag är Picadeli ett snabbväxande internationellt bolag som är etablerade i mer än 2000 butiker över Europa. Picadeli ingår i koncern Greenfood med en omsättning på över 4,5 miljarder kronor. Picadeli har en stark engagemangskultur där energi, mod och passion genomsyrar verksamheten vilket har bidragit till Picadelis snabba expansionstakt. Läs mer på
www.picadeli.se Uppdragsbeskrivning
Till vår First line support söker vi dig som tidigare har arbetat med teknisk kundsupport. Du hanterar i huvudsak ärenden av teknisk karaktär gällande våra salladsdiskar i butik. Detta betyder att du har lätt att sätta dig in i hur en konstruktion är sammansatt; mjukvara som hårdvara. Hantering och beställning av reservdelar är också en del av uppdraget. Du är Picadelis förlängda arm till säljkåren där du stöttar och supportar dem i deras dagliga arbete. Det sker genom att du löpande informerar om pågående ärenden hos befintliga kunder samt kontinuerligt informerar om status i öppna ärenden. Detta görs i huvudsak via Picadelis ärendehanteringssystem Zendesk, men kan även vara per telefon.
Du arbetar strukturerat i Cloud och Zendesk vilket betyder att du har god datorvana och gärna arbetat i affärssystem innan. Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav. Du bidrar till hög kundnöjdhet, arbetar proaktivt, följer upp ärenden, dokumenterar och återkopplar till kund, alltid med en positiv ton och hög servicenivå!
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig mycket ansvar, ett högt tempo och flexibla arbetsuppgifter där hög service ständigt står i centrum! Du får trevliga och drivna kollegor som kommer göra allt för att introducera dig på bästa sätt. Tidsperiod; veckorna 24-35.
Publiceringsdatum2020-02-03Så ansöker duDu ansöker genom att skicka ditt CV och personliga brev till:
ansokan@picadeli.seObservera; märk din ansökan med: "Teknisk support". För frågor om tjänsten; maila HR Business Partner Julia Arvidsson på
julia.arvidsson@picadeli.se.
Ansökan behöver vara Picadeli tillhanda 1/3 2020, intervjuer sker löpande.
Picadeli avböjer alla telefonsamtal och mail från rekryterare, annonsförsäljare eller andra som vill erbjuda sina tjänster i rekryteringsprocessen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-01
AdressPicadeli AB
Rullagergatan 1
41505 GÖTEBORG
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Teknisk support".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Picadeli AB (org.nr 556814-8067)
Rullagergatan 1 (
visa karta)
415 05 GÖTEBORG
Ansökan E-post:
ansokan@picadeli.se Jobbnummer 5074394
Observera att sista ansökningsdag har passerat.